Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Της Πολιτικής το ##

Γράφει ο Σταύρος Βλαχόπουλος



Στην εντατική η ΣΕΚΑΠ... Στα πρόθυρα νευρικής κρίσης οι εργαζόμενοι:


Δυσάρεστες οι εξελίξεις στην ΣΕΚΑΠ, σύμφωνα με τους εργαζόμενους, οι οποίοι τονίζοντας πως συνέβησαν περίεργα πράγματα στην χθεσινή έκτακτη γενική συνέλευση, υποστήριξαν πως τρίζουν τα κόκαλα του Αλέξανδρου Μπαλτατζή με αυτά που συμβαίνουν.

Ατόπημα της Διοίκησης Πράτσου, η απαγόρευση εισόδου στους δημοσιογράφους. Κάποτε ζητούσατε την στήριξη των ΜΜΕ κύριοι:



Πρωτοφανής απόφαση της διοίκησης της ΣΕΚΑΠ για κεκλεισμένων των θυρών συνεδρίαση της έκτακτης γενικής συνέλευσης. Πέταξαν τους δημοσιογράφους εκτός του προαύλιου της εταιρίας, ξεχνώντας επιλεκτικά μάλλον, το πόσες φορές οι ίδιοι ζήτησαν την στήριξη των τοπικών ΜΜΕ.




Από ποιον ελέγχονται οι ενώσεις - μικρομέτοχοι της ΣΕΚΑΠ, που δεν παραβρέθηκαν εχθές στην έκτακτη γενική συνέλευση;

Για περίεργες απουσίες ενώσεων - μικρομετόχων έκαναν λόγο οι εργαζόμενοι της ΣΕΚΑΠ και τόνισαν πως αυτό δεν είναι τυχαίο. Το ερώτημα βέβαια από αυτήν την ιστορία είναι, το από ποιον ελέγχονται οι Ενώσεις αυτές και ποιος έδωσε την εντολή να μη συμμετάσχουν στην έκτακτη γενική συνέλευση της ΣΕΚΑΠ;

Δήμαρχε μάζεψε τον Αντιδήμαρχο πρασίνου γιατί σε εκθέτει ανεπανόρθωτα. Πώς μετατρέπεται εν ριπή οφθαλμού η δωρεά σε χορηγία και το αντίστροφο;

Δεν έμαθε τελικά σε αυτήν την ζωή, ο αντιδήμαρχος πρασίνου πως πολλές φορές καλύτερα είναι να μασάς παρά να μιλάς. Βγήκε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα εχθές σε ραδιοφωνική εκπομπή και άλλαξε τα όσα μέχρι στιγμής έχει δηλώσει, τόσο στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου όσο και σε αυτούς που τον παίρνει, μετατρέποντας εν ριπή οφθαλμού την δωρεά σε χορηγία και το αντίστροφο, ενώ το έγγραφο των αποδήμων κάνει λόγο για δωρεά. Δήμαρχε Ξάνθης Μ. Στυλιανίδη, είναι κρίμα και άδικο να σε εκθέτει ο άνθρωπος που εμπιστεύτηκες.

Συνάντηση Αντιδημάρχων με την ΟΕΒΕΞ, αλλά οι έλεγχοι από την Δημοτική Αστυνομία γίνονται σε συγκεκριμένα καταστήματα


Μπορεί ο κατά τα άλλα συμπαθής Νίκος Φωτιάδης, Αντιδήμαρχος της Δημοτικής Αστυνομίας, να αποτελεί για εμένα έναν δίκαιο άνθρωπο, αλλά τα όσα μαθαίνω τελευταία αν είναι εις γνώση του, θα με αναγκάσουν να αλλάξω άποψη. Είναι δυνατόν η Δημοτική Αστυνομία Ξάνθης να μη γνωρίζει το ποια καταστήματα και για πόσα τραπεζοκαθίσματα έχουν άδεια και κάθε τρεις και λίγο να πηγαίνουν για ελέγχους; Είναι δυνατόν οι έλεγχοι αυτοί να γίνονται σε συγκεκριμένα καταστήματα που έχουν μόνο 6 τραπεζάκια έξω, την στιγμή που σε ολόκληρη την Ξάνθη γίνεται ένα μπάχαλο με αυτά; Δεν ξέρω αγαπητέ Αντιδήμαρχε Νίκο Φωτιάδη πως τα επιτρέπεις αυτά, γιατί δεν είναι δυνατόν να μην γνωρίζει η Δημοτική Αστυνομία το τι άδειες δίνει για τραπεζοκαθίσματα, αλλά πολύ φοβάμαι πως με τον τρόπο αυτό, εξωθείτε τα πράγματα στα άκρα σε μια αρκετά τεταμένη ατμόσφαιρα, λόγω της οικονομικής κρίσης και δεν θα είναι καθόλου περίεργο αν σας πάρουν με τις καρέκλες καμιά μέρα, οι άνθρωποι που με το ζόρι συμπληρώνουν χρήματα για να πληρώσουν το ενοίκιο των καταστημάτων τους.

Άρθρο της Φ. Βλαχοπούλου

Δεν μας έφταναν τα άλυτα προβλήματα της οικονομίας, μας προέκυψε και η ακραίας μορφής βία, η ραγδαία αύξηση της εγκληματικότητας, που δικαιώνει την ανησυχία και τον φόβο των πολιτών. Των πολιτών απανταχού της χώρας που προέβλεψαν την έξαρση αυτών των φαινομένων της σύγχρονης εποχής, ως αποτέλεσμα μιας κακής πολιτικής και ακολούθως αντιμετώπισης. Κι όταν λέω κακής πολιτικής, εννοώ σαφέστατα την χρήση του «υπεράνω» ρατσισμού, με την κυβέρνηση να αφορίζει τα ευνόητα μέτρα καταστολής. Έτσι μπορεί ο καθένας να σκεφθεί πως η εξουσία διέπεται από ατολμία ή ακόμη και από αδιαφορία, διότι κανείς από τον πολιτικό χώρο δεν είναι μετέωρος στην ανασφάλεια, άρα στον ύπνο του έχει και τα δυο μάτια του κλειστά, εν αντιθέσει με τους πολίτες που στον ξύπνιο και στον ύπνο τους έχουν το ένα μάτι ανοιχτό. Ο εφιάλτης νυχθημερόν! Ουδείς αμφιβάλει.
Τα θύματα βίας και εγκληματικότητας αυξάνονται ταχύρυθμα, είτε ανήκουν σε γηγενείς (κυρίως) είτε σε αλλοδαπούς. Οι αλλοδαποί θύτες όμως, καθώς και οι τρόποι άγριας εκτέλεσης είναι περισσότεροι κατά πολύ έναντι των Ελλήνων. Τα χρόνια της αγνής ελληνικής κοινωνίας ανήκουν στο παρελθόν. Η αθρόα εισροή, κατ’ εμέ εισβολή, των αλλοδαπών στην χώρα, τάραξαν συθέμελα την δομή της και πρόσθεσαν νέα «πολιτισμικά» στοιχεία που σε καμία περίπτωση δεν είναι τα καλύτερα, ώστε να τύχουν της εύνοιας των πολιτών και την αποδοχή τους, από το σύνολο σχεδόν της ελληνικής κοινωνίας. Το έργο της ΕΛ.ΑΣ. δεν αποδίδει καρπούς, λόγω ελλείψεων που δεν καλύπτουν τις ανάγκες εύρυθμης και αποδοτικής λειτουργίας.
Χρήματα για ελαττωματικά υποβρύχια δόθηκαν για F16 αγνώστου ποιότητος (μη ξεχνάμε πόσα έπεσαν σαν λαβωμένα πουλιά), για την ασφάλεια των πολιτών δεν υπάρχει μία»! Δεν αρκούν οι αστυνομικές δυνάμεις, δεν παρέχουν στους αστυνομικούς τα αυτονόητα, που είναι τουλάχιστον ο απαραίτητος εξοπλισμός τους και φροντίζουν να απασχολούν άνδρες, ως προσωπικό ασφαλείας στους πολιτικούς, ενώ η δημόσια ασφάλεια παραμένει ελαχιστοποιημένη.
Τα τελευταία εγκληματικά περιστατικά στο κέντρο της Αθήνας ξεσήκωσαν τους πολίτες, που δεν τους ενδιαφέρει η έξωθεν καλή μαρτυρία και εκφράζουν την αγανάκτησή τους μέσα από ρατσιστικές διαθέσεις και αποφασιστικότητας, ως υπέρμαχοι της αυτοδικίας. Ακραίο; Κατ’ άλλους ίσως, κατ’ άλλους όχι. Η έλλειψη του φόβου της τιμωρίας από πλευράς των λαθρομεταναστών, των αλλοδαπών γενικώς, η ανεπάρκεια και η ανυπαρξία αγαθών προς βιωσιμότητα, καθώς και η λανθάνουσα-παρεκκλίνουσα-παραβατική προσωπικότητα αρκετών εξ’ αυτών, δημιούργησαν το «άλμα» στο «ο θάνατός σου η ζωή μου». Το μόνο σίγουρο είναι πως η κυβέρνηση πελαγοδρομεί και βρίσκεται σε δυσχερή θέση απέναντι στην ελληνική κοινωνία, υπό το βάρος των μομφών της κοινής γνώμης.
Η Ελλάδα στα χέρια των αλλοδαπών. Για όσους σκέπτονται έτσι, σίγουρα κάποιοι θα ενοχλούνται. Είναι όμως πραγματικότητα, διότι αν μετρήσουμε τα εγκλήματα που καταγράφηκαν στα αστυνομικά δελτία και δούμε τα ποσοστά αλλοδαπών και Ελλήνων που διέπραξαν εγκληματικές πράξεις, η πλάστιγγα θα γέρνει προς το μέρος των αλλοδαπών. Παρ’ όλα αυτά υπάρχει μερίδα «μεγαλόψυχων» πολιτών που υπεραμύνεται των δικαιωμάτων των μεταναστών. Παραμερίζουν και παραγράφουν την ακύρωση των κεκτημένων, μέσα από αγώνες και κόπους των Ελλήνων εργαζομένων, που τσαλακώθηκαν και ως πολίτες από την κυβερνητική πολιτική.
Επιτέλους κάποιοι οφείλουν να προστατέψουν αυτόν τον λαό από του χάρου τα δόντια, αφού τα κακοποιά στοιχεία τον έβαλαν στο στόχαστρο αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πως «ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα»!

Bloomberg:«Πτώχευση της Ελλάδας βλέπει το 85% των αγορών»

Ιρλανδία και Πορτογαλία σε ανάλογη θέση, κατά την ίδια έρευνα




Ως εξαιρετικά πιθανή αξιολογείται από παράγοντες των αγορών η πτώχευση της Ελλάδας, σύμφωνα με την τριμηνιαία σφυγμομέτρηση του ειδησεογραφικού πρακτορείου Bloomberg. Οι 1263 ερωτηθέντες (οικονομολόγοι, χρηματιστές και επενδυτές) απάντησαν σε ποσοστό 85% ότι θεωρούν πιθανή τη στάση πληρωμών της Ελλάδας το προσεχές διάστημα, καθώς το δημόσιο χρέος συνεχίζει να αυξάνεται και τα χρήματα της δανειακής βοήθειας δεν αρκούν για την κάλυψη των χρηματοδοτικών αναγκών της ελληνικής οικονομίας. Το ποσοστό όσων προβλέπουν αδυναμία εξυπηρέτησης του χρέους αυξήθηκε κατά 11 ποσοστιαίες μονάδες από τον Ιανουάριο και κατά 12 μονάδες από τον περασμένο Ιούνιο.

Ενδεικτική του κλίματος που επικρατεί στις αγορές είναι η ραγδαία άνοδος των ασφαλίστρων κινδύνου τις τελευταίες εβδομάδες. Τα ελληνικά CDS (τα χρηματοπιστωτικά προϊόντα που αντιστοιχούν στο κόστος ασφάλισης έναντι αθέτησης πληρωμών) άγγιξαν για πρώτη φορά τις 1371 μονάδες βάσης στις 9 Μαΐου ενώ την ίδια μέρα τα ελληνικά ομόλογα διετούς διάρκειας έκλεισαν με επιτόκιο 25,6%. Βέβαια η απαισιοδοξία των αγορών δεν εξαντλείται στην ελληνική περίπτωση. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, Πορτογαλία και Ιρλανδία συγκεντρώνουν επίσης πολύ μεγάλες πιθανότητες πτώχευσης, ενδεχόμενο που προβλέπεται από την πλειοψηφία των ερωτηθέντων (59% για την Πορτογαλία και 55% για την Ιρλανδία).

Από την άλλη πλευρά, το 55% θεωρεί ότι η πολιτική που ακολουθεί η Αγκελα Μέρκελ «βελτιώνει το επενδυτικό κλίμα», ενώ το 44% απάντησε ότι και η νομισματική πολιτική της ΕΚΤ «ανταποκρίνεται στις προκλήσεις». Συνεπώς, με βάση τα παραπάνω δεδομένα, οι παράγοντες των διεθνών αγορών χρήματος εκτιμούν ότι οι πολιτικές που εφαρμόζονται σε ό,τι αφορά την κρίση χρέους της ευρωζώνης κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Αντίθετα εντοπίζουν τη ρίζα των προβλημάτων στις ίδιες τις χώρες (Ελλάδα, Πορτογαλία, Ιρλανδία) που αδυνατούν να εφαρμόσουν τις «συνταγές σωτηρίας».

Χάρτα για ρεύµα, αέριο

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των προµηθευτών απέναντι στους καταναλωτές

Χάρτα 15 υποχρεώσεων των προµηθευτώνηλεκτρικού ρεύµατος και αερίου απέναντι στους πελάτες τους, όπως να τους ενηµερώνουν αναλυτικά πριν από τη σύναψη της σύµβασης για τους όρους της, να τους επιτρέπουν να αλλάξουν πάροχο χωρίς καµία επιβάρυνση, αλλά και να µπορούν να υπαναχωρήσουν εντός δύο εβδοµάδων από την υπογραφή της, προβλέπει µεταξύ άλλων το ενεργειακό νοµοσχέδιο του υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας. Πρόκειται στην ουσία για ένα είδος οδηγού επιβίωσης των καταναλωτών ηλεκτρισµού και φυσικού αερίου στο νέο τοπίο της απελευθερωµένης αγοράς, προκειµένου να αποφύγουν αθέµιτες και παραπλανητικές µεθόδους πώλησης, σαν αυτές που τελευταίως κάνουν συχνά την εµφάνισή τους. Σε όσους προµηθευτές δεν συµµορφώνονται µε τις παραπάνω υποχρεώσεις, η ΡΑΕ θα µπορεί να τους επιβάλει πρόστιµο ίσο µε το 10% του ετήσιου τζίρου τους και σε περίπτωση κατ’ επανάληψη παράβασης ακόµη και να τους αφαιρεί την άδεια λειτουργίας. Ειδική µνεία γίνεται και για τους λεγόµενους «ευάλωτους πελάτες», µια νέα κατηγορία στην οποία εντάσσονται 5 διαφορετικές οµάδες καταναλωτών.



Πρόκειται για τους οικονοµικά πολύ ασθενείς που πλήττονται από την ενεργειακή φτώχεια (τα κριτήρια θα καθοριστούν και θα αφορούν ένα χαµηλό εισοδηµατικό όριο, πιθανόν το όριο φτώχειας, το αν είναι άνεργοι και αν αντιµετωπίζουν προβλήµατα υγείας), τους ηλικιωµένους 70 ετών και άνω, όσους χρήζουν µηχανικής υποστήριξης (µε συσκευές καρδιακής λειτουργίας, αιµοκάθαρσης, κ.λπ.), άτοµα µε σωµατική ή ψυχική αναπηρία ή χρόνιες παθήσεις, καθώς και τους κατοίκους αποµακρυσµένων περιοχών και των νησιών του Αιγαίου που δεν συνδέονται µε τη ∆ΕΗ. Για τους καταναλωτές αυτούς θα καθιερωθούν µειωµένα τιµολόγια, εγκατάσταση µετρητών µε δυνατότητα προπληρωµής, εξόφληση λογαριασµών σε δόσεις, και απαγόρευση διακοπής σύνδεσης σε κρίσιµες περιόδους (όπως το καλοκαίρι ή τους κρύους µήνες του χειµώνα).






«ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ»



Καθιερώνεται επίσης ο θεσµός του Προµηθευτή Τελευταίου Καταφυγίου, ο οποίος θα υποχρεούται να δίνει για ένα 3µηνο ηλεκτρικό ρεύµα σε όποιον καταναλωτή τού το ζητήσει, εφόσον ο µέχρι πρότινος προµηθευτής του διέκοψε µε δική του ευθύνη του την παροχή. Μέχρι να προκηρυχθεί διαγωνισµός για την επιλογή της εταιρείας που θα παρέχει την υπηρεσία, τον ρόλο αυτόν αναλαµβάνει να τον παίξει η ∆ΕΗ.
Ιδιώτες στα δίκτυα της ΔΕΗ ΧΩΡΙΣ ΠΛΑΦΟΝ για το ποσοστό που µπορεί να παραχωρήσει το ∆ηµόσιο σε τρίτους αλλά µε ρήτρα ότιτο µάνατζµεντ θα παραµείνει στοκράτος ανοίγει ο δρόµος για την ιδιωτικοποίηση ακόµη και άνωτου 51% τωνεταιρειών που διαχειρίζονται τα δίκτυα ηλεκτρισµού και αερίου. Αν και στο προσχέδιοτου νόµου που δόθηκε τον Μάρτιο αναφερόταν η δυνατότητα παραχώρησης σε ιδιώτεςµέχρι το49% της Α∆ΜΗΕ – όπως θα ονοµάζεται στο εξής η θυγατρική της ∆ΕΗ που θα έχει την κυριότητα και διαχείριση των δικτύων –, εντούτοις στο τελικό κείµενο που εγκρίθηκε χθες από το Υπουργικό η αναφορά αυτή απαλείφθηκε. ∆εν καθορίζεται κανέναπλαφόν στο ποσοστόπου θα παραχωρηθεί σε τρίτους, κάτι που ισχύει και για την περίπτωσητου ∆ΕΣΦΑ. Αν µάλιστα οι δύο εταιρείες αδυνατούν να εκτελέσουν έργαανάπτυξης των δικτύων, θα υποχρεώνονται από τη ΡΑΕ σε αύξηση του µετοχικού τους κεφαλαίου, µε δυνατότητα συµµετοχήςσε αυτήν ιδιωτών, χωρίς νααποκλείεται να τους παραχωρούν και το ίδιο το έργο. Για να µην υπάρχουν πάντως ερωτηµατικά σχετικά µε την παραχώρηση και του µάνατζµεντ, προστέθηκε διάταξη ότι σεκάθε περίπτωση και οι δύοεταιρείες θα τελούνπάντοτευπό τον άµεσο ή έµµεσοέλεγχο του ∆ηµοσίου.



«Οποιαδήποτεµεταβίβαση µετοχών η οποία επάγεται τη µεταβολή στον δηµόσιο έλεγχο της Α∆ΜΗΕ και του∆ΕΣΦΑ συντελείται µόνο εφόσον διασφαλίζεται ότι η διοίκηση της εταιρείας ασκείται κατά πλειοψηφίααπό το∆ηµόσιο ή ότιη λήψη µείζονος σηµασίας αποφάσεων που ανάγονται στη διαχείρισητου δικτύου γίνεται µε τη σύµφωνη γνώµη του ∆ηµοσίου» αναφέρεται.

Τέλος στα ψιλά γράµµατα των συμβολαίων των ασφαλιστικών εταιρειών

Νοµοσχέδιο για τις ασφαλιστικές και εισπρακτικές εταιρείες για µεγαλύτερη προστασία του καταναλωτή




Τέλος στα ψιλά γράµµατα των συµβολαίων των ασφαλιστικών εταιρειών, στις παράνοµες πρακτικές που ακολουθούν οι εισπρακτικές εταιρείες, αλλά και αυστηρότερες διαδικασίες και αυξηµένες αρµοδιότητες στη Γενική Γραµµατεία Καταναλωτή για την προστασία των καταναλωτών, προβλέπει το νοµοσχέδιο του υπουργείου Εργασίας που τέθηκε σε δηµόσια διαβούλευση. Με τις ρυθµίσεις που εισάγει το συγκεκριµένο νοµοσχέδιο επιχειρείται να αποτραπούν, µεταξύ άλλων, οι υπερβολικές και ανεξέλεγκτες ανατιµήσεις των νοσοκοµειακών προγραµµάτων των ασφαλιστικών εταιρειών και οι καταναλωτές να έχουν πλήρη εικόνα του ασφαλιστικού προγράµµατος που αγοράζουν, ενώ για τις περιπτώσεις των ασφαλιστηρίων προγραµµάτων ζωής να µπορούν – εφόσον το θελήσουν – να τα ρευστοποιήσουν χωρίς επιβαρύνσεις από τον πρώτο χρόνο. Επιπλέον, οι ασφαλιστικές εταιρείες υποχρεώνονται να παρέχουν στους πελάτες τους αναλυτική πληροφόρηση και να φέρουν την ευθύνη για την περίπτωση ελλιπούς πληροφόρησης.


Το κόστος της ασφάλισης, τα διαχειριστικά έξοδα και η συµµετοχή του λήπτη της ασφάλισης στις υπεραποδόσεις θα πρέπει πλέον να περιλαµβάνονται στο ίδιο το ασφαλιστήριο. Η παράλειψη τήρησης των υποχρεώσεων αυτών θα θεµελιώνει αξίωση του καταναλωτή για επιστροφή του ποσού που αντιστοιχεί στα αποσιωπηθέντα έξοδα και την πλήρη συµµετοχή του στην υπεραπόδοση. Οι ασφαλιστικοί διαµεσολαβητές υποχρεώνονται να έχουν πιστοποίηση γνώσεων και ικανοτήτων από τους αρµόδιους φορείς – π.χ. Τράπεζα της Ελλάδος – προκειµένου να προωθούν επενδυτικά ασφαλιστικά προϊόντα. ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ. Σε ό,τι αφορά τις εισπρακτικές εταιρείες, το νοµοσχέδιο αναµορφώνει το ισχύον θεσµικό πλαίσιο για την προστασία των οφειλετών από αθέµιτες εισπρακτικές πρακτικές και προβλέπει, µεταξύ άλλων, ότι διευρύνεται ο κατάλογος αθέµιτων και παραπλανητικών πρακτικών, όπως σε περιπτώσεις ύπαρξης βαριάς ασθένειας ή συναγόµενης επιβάρυνσης της σωµατικής ή ψυχικής υγείας του καταναλωτή, προσέγγισης γειτόνων, εργοδοτών κ.λπ., δικαστικής αµφισβήτησης της οφειλής, παραπλάνησης για τη νοµική θέση του οφειλέτη κ.ά. Επίσης, η επικοινωνία θα καταγράφεται και θα τηρείται για έξι τουλάχιστον µήνες, προκειµένου να ελέγχεται η παραβίαση του νόµου σε περίπτωση καταγγελίας.


Οι εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών θα οφείλουν να χορηγούν χωρίς επιβάρυνση στον οφειλέτη ή, έπειτα από καταγγελία του οφειλέτη, στη Γενική Γραµµατεία Καταναλωτή, εντός δέκα ηµερών από την ηµεροµηνία υποβολής της αίτησης, κατάσταση µε τα δεδοµένα συγκεκριµένων τηλεφωνικών παροχών, προκειµένου να ελεγχθεί η καταγγελία, καθώς και τα στοιχεία του κατόχου της τηλεφωνικής παροχής από την οποία πραγµατοποιήθηκε η επικοινωνία µε τον οφειλέτη. Μάλιστα προσδιορίζεται και συγκεκριµένο ωράριο για την επικοινωνία µε τον οφειλέτη (9.00 έως 20.00), στις εργάσιµες µόνο ηµέρες. Τέλος, το νοµοσχέδιο ενισχύει τις αρµοδιότητες και τις εξουσίες της Γενικής Γραµµατείας Καταναλωτή µε τη δυνατότητα αυτεπάγγελτου ή µη έλεγχου των παραβιάσεων των διατάξεων του νόµου για την προστασία των καταναλωτών. Μάλιστα, οι υπάλληλοί της αποκτούν, µεταξύ άλλων, για την άσκηση του ελέγχου, εξουσίες φορολογικού ελεγκτή.