Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Δυσκολίες στην μετακίνηση μαθητών από την οικονομική πολιτική της Κυβέρνησης

Άλυτο προς το παρόν το πρόβλημα με τα σχολικά δρομολόγια στον Νομό…

Δυσκολίες στην μετακίνηση μαθητών από
την οικονομική πολιτική της Κυβέρνησης

Στέλιος Γουναρίδης, Πρόεδρος Συνεταιρισμού ταξί Ξάνθης:
«Ας μας συγχωρήσουν οι γονείς των μαθητών. Πρέπει να καταλάβουν, όμως, την δικιά μας θέση και εμείς παιδιά έχουμε και οικογένειες συντηρούμε. Δεν μας συμφέρουν οι τιμές που μας προσφέρουν»
Περικλής Καρβουνίδης, Αντινομάρχης Ξάνθης:
«Είναι ρητή η εντολή του Υπουργείου για μείωση στις σχετικές δαπάνες. Το θέμα μπορεί να λυθεί μόνον με κυβερνητική απόφαση»
Αν και ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά, κάποιοι μαθητές λείπουν από τις τάξεις τους…

  Για δεύτερη ημέρα, εχθές, αρκετοί μαθητές του Νομού έμειναν στα σπίτια τους, εξαιτίας της άρνησης οδηγών ταξί και ΚΤΕΛ να πραγματοποιήσουν σχολικές διαδρομές με μειωμένες τις τιμές κατά είκοσι τοις εκατό, σύμφωνα με την εντολή που δέχθηκαν οι Νομαρχίες από το αρμόδιο Υπουργείο Οικονομικών. 
Προχθές πραγματοποιήθηκε μάλιστα σχετική συνάντηση μεταξύ του αρμόδιου για το θέμα Αντινομάρχη, κύριο Περικλή Καρβουνίδη και των εκπροσώπων των οδηγών. Η συνάντηση δεν κατέληξε σε κάποια συμφωνία, με αποτέλεσμα οι σχολικές διαδρομές στον Νομό Ξάνθης να εμπίπτουν σε ένα άλυτο προς το παρόν πρόβλημα.
  Ο κύριος Στέλιος Γουναρίδης, Πρόεδρος Συνεταιρισμού ταξί Ξάνθης, με δηλώσεις του στην ΦτΞ επισήμανε τα ακόλουθα:
  «Δεν γίνονται σχολικές διαδρομές σε όλο τον Νομό Ξάνθης, γιατί επιμένουν στην Νομαρχία στο μείον είκοσι τα εκατό. Το Υπουργείο Οικονομικών έχει στείλει μια εγκύκλιο στην Νομαρχία, πρόκειται για μια σύσταση, που κάνει λόγο για μείον είκοσι τα εκατό. Δεν μας συμφέρουν οι τιμές που έχουν βάλει» και συνεχίζει συμπληρώνοντας ότι «χθες (προχθές) είχαμε συνάντηση με τον αρμόδιο Αντινομάρχη, τον κύριο Περικλή Καρβουνίδη, καθώς και τους παράγοντες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού. Ζητήσαμε να μας τα κάνει ανάθεση για δύο μήνες, τον μισό Σεπτέμβριο και τον Οκτώβριο, ώστε να περάσει από επιτροπή η διακήρυξη, για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Ο κύριος Π. Καρβουνίδης είπε, ότι δεν τίθεται θέμα ανάθεσης, ενώ από ότι γνωρίζουμε στην Καβάλα έχει γίνει ανάθεση για δύο μήνες, αυτό δηλαδή που ζητήσαμε και εμείς. Η Νομαρχία, ο κύριος Καρβουνίδης και η αρμόδια επιτροπή επέμεναν ότι έχουν λάβει τέτοια εντολή.
  Δεν βρήκαμε μια λύση και γι’ αυτό δεν ξεκινάμε τις σχολικές διαδρομές. Ας μας συγχωρήσουν οι γονείς των μαθητών. Πρέπει να καταλάβουν, όμως, την δικιά μας θέση και εμείς παιδιά έχουμε και οικογένειες συντηρούμε. Δεν μας συμφέρουν αυτές οι τιμές, με τα οικονομικά δεδομένα που υπάρχουν.
  Ας κινηθεί γρήγορα η Νομαρχία, ας στείλει κάποιους στο Υπουργείο Οικονομικών για να παρθεί κάποια απόφαση. Αν βρεθεί λύση εμείς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Δεν ζητάμε αύξηση. Αν μας δώσουν τις περσινές τιμές, την άλλη μέρα ξεκινάμε. Διαφορετικά, δεν μας συμφέρει. Δεν είναι μόνον το πετρέλαιο, είναι και άλλα έξοδα, όπως η συντήρηση του αυτοκινήτου. Μας έχουν ισοπεδώσει, πόσα λεφτά να έχουμε στην άκρη; Είμαστε απλήρωτοι για όλο το 2010. Δεν γνωρίζουμε πότε θα πάρουμε τα λεφτά μας».
  Ενώ, ο κύριος Περικλής Καρβουνίδης, από την πλευρά του ανέφερε για το ίδιο θέμα τα ακόλουθα:
  «Ξεκινήσαμε τον διαγωνισμό νωρίτερα από όλους, δηλαδή τέλη Μαρτίου και αρχές Απριλίου, για να προλάβουμε όλες τις ημερομηνίες και να έχουμε άνεση χρόνου. Κατά την διάρκεια, όμως, που ξεκινήσαμε τις διαδικασίες, προέκυπταν νέα στοιχεία από πλευράς Υπουργείου. Μας ζήτησε το Υπουργείο Οικονομικών να μειωθούν οι δαπάνες για την μεταφορά των μαθητών κατά 20% για την φετινή χρονιά. Επίσης, προέκυψαν διάφορα θέματα με τον Καλλικράτη. Δεν ξέραμε αν ο διαγωνισμός θα γίνει μέχρι τις 31/12/10 ή μέχρι τις 30/6/11. Εάν μπορεί να γίνει διαγωνισμός χωρίς προϋπολογισμό, όπως γινόταν τις προηγούμενες χρονιές. Οι απαντήσεις από το Υπουργείο καθυστερήσανε. Ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες του διαγωνισμού, ο οποίος αποδείχτηκε άγονος για τα ταξί, τα οποία δεν συμφώνησαν με τις τιμές και ασύμφορος για τα ΚΤΕΛ, καθώς οι τιμές δεν ήταν αυτές που ζητούσαν.
  Προχθές η Νομαρχιακή Επιτροπή κάλεσε τους οδηγούς ταξί και το Προεδρείο του Υπεραστικού και αστικού ΚΤΕΛ για διαπραγματεύσεις. Τους εξηγήσαμε πως έχουν τα πράγματα και δεν δέχτηκαν την μείωση, η οποία ζητείται από το Υπουργείο. Εμείς, δεν έχουμε περιθώριο να διαπραγματευτούμε, καθώς είναι ρητή η εντολή του Υπουργείου. Αυτή την ώρα βρισκόμαστε σε επαφές με την Περιφέρεια και το Υπουργείο. Τους εξηγούμε πως έχουν τα πράγματα και περιμένουμε οδηγίες. Είναι, όμως, ένα θέμα το οποίο λύνεται καθαρά με κυβερνητική απόφαση. Είναι ρητή η εντολή του Υπουργείου για μείωση στις σχετικές δαπάνες, αυτό δεν μας δίνει περιθώριο για διαπραγματεύσεις και μας καθιστά υπόλογους έναντι του κράτους αν παραβούμε τις σχετικές εντολές. Επομένως, πρέπει να λυθεί με κυβερνητική απόφαση».
Κλείνοντας, ο κύριος Π. Καρβουνίδης επισημαίνει με έμφαση πως «Ότι περνάει από το χέρι μας, εμείς θα το κάνουμε.
  Σε συνεργασία με την Διευθύντρια Οικονομικών Υπηρεσιών εξετάζουμε αυτό το θέμα. Ήδη, στέλνουμε έγγραφο στο Υπουργείο και την Περιφέρεια, τους βουλευτές, ώστε να δούμε πως μπορούμε να λύσουμε το πρόβλημα».

Της Πολιτικής Το ## Γράφει ο Σταύρος Βλαχόπουλος

Της Πολιτικής Το ##
Γράφει ο Σταύρος Βλαχόπουλος

Θα ήθελα πριν ξεκινήσω τα σχόλια μου σήμερα, να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου, όλους όσους μου ευχήθηκαν για την ονομαστική μου εορτή, αλλά και αυτούς οι οποίοι με ξέχασαν. Ο Θεός να μας έχει όλους πάντα καλά και να μας χαρίζει απλόχερα την υγεία και την αγάπη, τα δυο πολυτιμότερα αγαθά. Και πάλι σας ευχαριστώ.

Αρνητικές οι εξελίξεις στην υποψηφιότητα Λύρατζη;
  Δύσκολα είναι τα πράγματα στον Δήμο Αβδήρων και αυτό το έχει καταλάβει ακόμα και ο ενδιαφερόμενος υποψήφιος Δήμαρχος Π. Λύρατζης, ο οποίος όπως πληροφορήθηκα εχθές, είχε συνάντηση με στελέχη στον Δήμο Αβδήρων για να συζητήσουν το τι ακριβώς θα ακολουθηθεί και για το αν τελικά θα είναι υποψήφιος η όχι, αφού όπως φιλικοί του κύκλοι αναφέρουν, η κατάσταση μετά από τα τελευταία γεγονότα έχει δυσκολέψει αρκετά και ο κόσμος των Αβδήρων είναι μπερδεμένος.

Η Cosmote τελικά δεν έχει σήμα:
  Μας ζάλισαν με τις πετυχημένες διαφημίσεις τους οι κύριοι της Εταιρίας Παροχής Τηλεπικοινωνιακών συστημάτων, αλλά δυστυχώς η πολύ διαφήμιση όπως φαίνεται, τους γύρισε μπούμερανγκ και η ζημιά την οποία έπαθε το δίκτυό της, ταλαιπώρησε χιλιάδες συνανθρώπους μας στην Βόρεια Ελλάδα, που μάταια εχθές προσπαθούσαν να χρησιμοποιήσουν τα κινητά τους τηλέφωνα, αλλά όλοι αντίκριζαν το «εκτός δικτύου» καρφωμένο στις οθόνες των τηλεφώνων τους. Άμα είναι με τόση διαφήμιση να μας ταλαιπωρείτε με τέτοιου είδους προβλήματα, τότε καλύτερα να το κλείσετε το μαγαζί και να τελειώνουμε.

Εγκλωβισμένοι οι υποψήφιοι από τον εκλογικό νόμο, που τους απαγορεύει την πληθώρα παρουσιών στα ΜΜΕ:
  Το φυσάνε και δεν κρυώνει οι υποψήφιοι, γιατί ο εκλογικός νόμος τους άναψε μεγάλη φωτιά με την απαγόρευση των ανεξέλεγκτων προβολών τους σε Ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Το πρόβλημα απασχολεί αρκετά τους εμπλεκόμενους, οι οποίοι έχουν επιδοθεί σε έναν αγώνα δρόμου, προκειμένου να στελεχώσουν γραφεία τύπου χρίζοντας κάποιον εκπρόσωπό τους, ο οποίος θα προβάλει τις θέσεις τους χωρίς αυτοί να φαίνονται πουθενά. Με απλά λογάκια, όλοι ψάχνουν τον άνθρωπό τους και όπως ο τίτλος του έργου ανέφερε «όλοι οι άνθρωποι του πρόεδρου» κάλλιστα μπορούμε να πούμε «οι άνθρωποι των υποψηφίων». Δεν ξέρω ακόμα που έχουν καταλήξει οι υποψήφιοι, αλλά διάφορα ονόματα ακούω και ειλικρινά προβληματίζομαι, όταν μαθαίνω πως μέσα στα ονόματα που παίζουν, υπάρχουν και άνθρωποι που ζουν εκτός Ξάνθης, γιατί σίγουρα δεν γνωρίζουν το τι ακριβώς γίνεται στην περιοχή μας.

Φήμες θέλουν τον Θ. Καλαϊτζή εκ νέου υποψήφιο με τον Μ. Στυλιανίδη:
Όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά και σίγουρα δεν θεωρώ πως οι άνθρωποι που μου μετέφεραν πως ο Θ. Καλαϊτζής τους δήλωσε ότι θα είναι ξανά υποψήφιος με τον Δήμαρχο Ξάνθης, μου είπαν ψέματα. Αυτό βέβαια ο μόνος που μπορεί να το επιβεβαιώσει είναι ο ίδιος , αλλά και ο Δήμαρχος Ξάνθης, ο οποίος θα ανακοινώσει τις επόμενες ημέρες τα ονόματα του συνδυασμού του. Δυστυχώς βέβαια δεν μπόρεσα να διασταυρώσω την συγκεκριμένη πληροφορία και για τον λόγο αυτό σας την μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη, περιμένοντας τον χρόνο για να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τα όσα σήμερα σας παρουσιάζω.

Πλαφόν στην τιμή της βενζίνης, ανεξέλεγκτες όμως οι αυξήσεις στο Πετρέλαιο Κίνησης:
  Μπορεί να ήθελε η Κυβέρνηση να ελέγξει την αισχροκέρδεια στα καύσιμα, αλλά δυστυχώς για ακόμα μια φορά η προχειρότητα κάλυψε όλες τις προσπάθειες. Δεν γίνεται να βάζετε πλαφόν τόσο καθυστερημένα χωρίς να ενημερώνετε τους πρατηριούχους κύριοι και να αφήνετε ελεύθερη την τιμή του πετρελαίου κίνησης, το οποίο ως δια μαγείας, αυξήθηκε από 3 έως 10 λεπτά. Αν θέλετε να λειτουργείτε σωστά, φροντίστε να είστε έτοιμοι πριν πάρετε οποιαδήποτε απόφαση και μην μας κοροϊδεύετε μπροστά στα μάτια μας.

Στον ρυθμό της ολιγωρίας…

Στον ρυθμό της ολιγωρίας…
Γράφει η Ντιάνα Τσερβονίδου

  Η ελληνική Περιφέρεια στην πλειονότητα των περιπτώσεων αντιμετωπίζεται ως ένα αποκομμένο και ξεχασμένο τμήμα του ευρύτερου κράτους. Αν θέλουμε μάλιστα να χαριτολογήσουμε, διασκεδάζοντας ταυτόχρονα την πικρία μας, θα μπορούσαμε να πούμε, πως Ελλάδα θα έπρεπε να λέγεται το μικρό κρατίδιο των Αθηνών και των περιχώρων της. Εκεί, δηλαδή, όπου εστιάζεται το ενδιαφέρον των περισσότερων πολιτικών δυνάμεων της χώρας, οι οποίοι αγνοούν επιλεκτικά τα προβλήματα και τις ιδιομορφίες της ελληνικής περιφέρειας.
  Το γεγονός είναι, εξίσου, λυπητερό και τραγικό. Ειδικά οι κάτοικοι της ελληνικής Περιφέρειας είναι αυτοί που νιώθουν τις συνέπειες της κατάστασης, που είναι απελπιστικά σταθερή. Η οικονομική εξαθλίωση για την τελευταία χρονική περίοδο είναι χαρακτηριστική για όλη την Περιφέρεια. Κίνητρα για την ανάπτυξη δεν υπάρχουν. Αυτό που υπάρχει είναι μια διάχυτη απαξίωση για τις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας. Τις λεγόμενες ακριτικές, όπως συνήθως αποκαλούνται από το σύνολο των πολιτικών δυνάμεων της χώρας.
  Δεν χρειάζεται να αναλύουμε το θέμα σε βάθος, ούτε να ψάχνουμε για παραδείγματα, αφού οι ίδιοι, ως κάτοικοι της ελληνικής περιφέρειας, ξέρουμε τι θα πει πολιτική αδιαφορία.
  Η πάλαι ποτέ βιομηχανική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής μας, που έδινε κίνητρα για επένδυση στους επιχειρηματίες και θέσεις εργασίας στους πολίτες, βρίσκεται σε βαθιά παρακμή. Το συνεταιριστικό κίνημα του Νομού έχει ατονήσει. Τα εργοστάσια δε, έχουν μετατραπεί σε ερείπια για να θυμίζουν την παλιά αίγλη των προηγούμενων χρόνων. Τότε, δηλαδή, όταν ανθούσε οικονομικά η βιομηχανική ζώνη. Σήμερα, μας θυμούνται, μόνον, όταν έχουν ανάγκη, δηλαδή προεκλογικά. Κάτι τέτοιες χρονικές περιόδους είναι που βλέπουμε πολιτικούς αρχηγούς  του κράτους μαζί με τις κουστωδίες τους να παρελαύνουν, κυριολεκτικά, από την περιοχή μας φορτωμένοι λογής υποσχέσεις. Μόλις σβήσουν, όμως, τα φώτα των εκλογών, όλοι αυτοί οι “κοστουμάτοι” κύριοι εξ Αθηνών εξαφανίζονται εκ δια μαγείας. Αποφεύγουν την Περιφέρεια όπως ο διάβολος το λιβάνι. Όχι ότι έχουμε ανάγκη από την παρουσία τους, απλά είναι τόσο προκλητικά κραυγαλέες οι απαξιωτικές συμπεριφορές τους, που δεν μπορούμε να μένουμε, πλέον, αμέτοχοι.
  Η πόλη των Αθηνών, ως κέντρο λήψης αποφάσεων, αντιμετωπίζεται από κάποιους αδαείς κολωνακιώτες πολιτικούς ως μια μικρή και ευέλικτη χώρα με στενά περιορισμένα όρια. Από κάποιους, δηλαδή, που δεν βλέπουν πέρα από την αυλή του πολυτελέστατου σπιτιού τους. Ορισμένοι εξ αυτών μάλιστα αγνοούν για το που ξεκινούν και που τελειώνουν τα σύνορα της χώρας. Είναι οι πολιτικοί μας εκπρόσωποι στο κοινοβούλιο, αυτοί που μας αντιπροσωπεύουν ως σύνολο στις διάφορες διεθνείς συμβάσεις και συμφωνίες. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί οδεύουμε με μαθηματική ακρίβεια στην καταστροφή…

Στο πλευρό των Βενζινοπωλών του Νομού και ο Νομάρχης Ξάνθης, κύριος Γιώργος Παυλίδης

Γιάννης Σιούτας, Πρόεδρος του σωματείου Βενζινοπωλών Νομού Ξάνθης:

«Δεν είναι εφαρμόσιμος ο Νόμος για την επιβολή
 πλαφόν στις τιμές των καυσίμων στον δικό μας Νομό»

Στο πλευρό των Βενζινοπωλών του Νομού και ο Νομάρχης Ξάνθης, κύριος Γιώργος Παυλίδης

  Τον Νομάρχη Ξάνθης, κύριο Γιώργο Παυλίδη, επισκέφτηκε εχθές το πρωί το σωματείο Βενζινοπωλών Νομού Ξάνθης «Άγιος Χριστόφορος», για να τον ενημερώσει σχετικά με τις καταστρεπτικές συνέπειες που συνεπάγεται για κάποιους επαγγελματίες του κλάδου η εφαρμογή του νέου Νόμου που ανακοίνωσε προχθές το Υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και ο οποίος επιβάλει πλαφόν στις τιμές των καυσίμων.
  Σύμφωνα με αυτά που αναφέρει στην εφημερίδα μας ο Πρόεδρος του σωματείου, κύριος Γιάννης Σιούτας, η συμπαράσταση του Νομάρχη στο πρόβλημα που προέκυψε είναι δεδομένη, τουλάχιστον αυτό άφησε να διαφανεί ο τελευταίος στην συνάντηση που πραγματοποιήθηκε. Ο κύριος Γ. Παυλίδης δεσμεύτηκε μάλιστα στο σωματείο Βενζινοπωλών του Νομού να εκδώσει σχετικό δελτίο τύπου, μέσα από το οποίο θα αναφέρει πως ο συγκεκριμένος νόμος δεν είναι εφαρμόσιμος για τους πρατηριούχους του δικού μας Νομού.
  Αναφορικά με το θέμα ο κύριος Γιάννης Σιούτας επισημαίνει με έμφαση τα ακόλουθα:
  «Υπάρχουν Πρατήρια στην Ξάνθη, τα οποία αγοράζουν ακριβότερα την βενζίνη από ότι την πουλάνε στην συνέχεια. Αυτό θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια στο κλείσιμο κάποιων επιχειρήσεων. Την Δευτέρα ανακοινώθηκε η εφαρμογή του νέου Νόμου που μιλάει για επιβολή πλαφόν στις τιμές των καυσίμων, προκειμένου να περιοριστεί η αισχροκέρδεια στην Αθήνα. Δεν μπορεί, ωστόσο, ο συγκεκριμένος Νόμος να εφαρμοστεί σε όλους τους Νομούς της χώρας».
  Αναφερόμενος δε, στις επιπτώσεις από την εφαρμογή του πλαφόν στις τιμές των καυσίμων, ο κύριος Γ. Σιούτας υπογραμμίζει πως «Υπάρχουν πρατήρια στην πόλη μας, τα οποία αν και είναι λίγα, μπορούν να οδηγηθούν σε λουκέτο. Δεν είναι δυνατόν να πουλάς την βενζίνη σε χαμηλότερη τιμή από την τιμή της αγοράς της. Αυτό όχι απλά δεν φέρνει κέρδος στις επιχειρήσεις, αλλά τις οδηγεί στην καταστροφή».
  Κλείνοντας, ο κύριος Γ. Σιούτας επισημαίνει, ότι όλα τα σωματεία της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών της χώρας έχουν οργανωθεί, για να σώσουν από την ερχόμενη συμφορά τους συναδέλφους τους, οι οποίοι πλήττονται από τέτοιες αποφάσεις.
  «Εγώ προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με την επιβολή του πλαφόν στις τιμές των καυσίμων. Υπάρχουν, ωστόσο, ορισμένοι συνάδελφοί μας που πρέπει να προστατευτούν» σχολιάζει ο κύριος Γιάννης Σιούτας.
  Προσθέτει δε, πως ο ίδιος είναι ενάντια στις απεργιακές κινητοποιήσεις που αναφέρουν πολλοί συνάδελφοί του, στα πλαίσια της γενικότερης δυσαρέσκειας που υπάρχει, λόγω των τελευταίων εξελίξεων στον κλάδο.
  «Είμαι ενάντια στις απεργιακές κινητοποιήσεις. Δεν πρέπει όταν απαιτούμε κάτι να πιέζουμε με τις αποφάσεις μας τις υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες συνανθρώπων μας» καταλήγει ο κύριος Γιάννης Σιούτας.

Από τις 25 - 30 Σεπτεμβρίου θα ανοίξει και πάλι το κολυμβητήριο Ξάνθης

Από τις 25 - 30 Σεπτεμβρίου θα ανοίξει
και πάλι το κολυμβητήριο Ξάνθης

Εξαιτίας τεχνικών έργων η καθυστέρηση στην έναρξη της λειτουργίας του για φέτος

  Από τις 25 μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου θα ανοίξει το δημοτικό κολυμβητήριο της Ξάνθης, «Αρίων», σύμφωνα με αυτά που αναφέρει στην ΦτΞ ο Πρόεδρος του Αθλητικού Οργανισμού, κύριος Νίκος Παπαδόπουλος.
  Σχετική ανακοίνωση που αναμένεται να βγει άμεσα, θα αναφέρει την ακριβή ημερομηνία για το πότε θα ανοίξει το κολυμβητήριο. Η καθυστέρηση, με βάση πάντοτε αυτά που αναφέρει ο κύριος Ν. Παπαδόπουλος, οφείλεται σε κάποιες εργασίες αντικατάστασης μηχανολογικού εξοπλισμού που βρίσκονται σε εξέλιξη.
  Σύμφωνα με αυτά που αναφέρει παράλληλα ο Πρόεδρος του Αθλητικού Οργανισμού, δεν συντρέχει κανένας λόγος ανησυχίας για την μη λειτουργία του κολυμβητηρίου, όπως αναφέρει φιλολογία των ημερών.