Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Έγκριση Νέας Δομής Δυνάμεων: Ένοπλες Δυνάμεις-μινιατούρα!

Έγκριση Νέας Δομής Δυνάμεων:

Ένοπλες Δυνάμεις-μινιατούρα!


Κατά 5% ονομαστικά, αλλά πραγματικά περί το 10-15% μειώνεται η δύναμη των Ενόπλων Δυνάμεων σε ότι αφορά την οροφή του προσωπικού τους όπως αυτή θα αποτυπωθεί στη Νέα Δομή Δυνάμεων 2011-2025, η οποία προωθείται στο ΚΥΣΕΑ για έγκριση, μετά την έγκρισή του από το ΣΑΜ.
Ενώ επίσημα η δύναμη των Ε.Δ. σε προσωπικό μειώνεται στις 135.000, από τις 143.000 που προέβλεπε η Δομή Δυνάμεων 2005 – 2020 που είχε εγκριθεί από το ΚΥΣΕΑ το 2005, πρακτικά μιλάμε για Ένοπλες το πολύ 125.000 ανδρών (αξιωματικοί, υπαξιωματικοί ΕΠΟΠ και στρατεύσιμοι), αλλά ακόμα και αυτό το νούμερο είναι πολύ πιθανόν να μην επιτευχθεί ποτέ.
Οι λόγοι είναι η επιβράδυνση του προγράμματος πρόσληψης ΕΠΟΠ και η μειωμένη απόδοση των κλάσεων, σε συνδυασμό με τη διάρκεια μόλις εννέα μηνών θητεία. Κατά μέσο όρο σήμερα υπάρχει έλλειμμα 5000-8000 ανδρών κάθε χρόνο από το 2005 και μετά και αυτή η κατάσταση αναμένεται να επιδεινωθεί τα επόμενα χρόνια: Ο πληθυσμός θα γερνάει, οι κλάσεις δεν θα αποδίδουν και φυσικά οι πιθανότητες να γίνουν προσλήψεις περισσότερων ΕΠΟΠ είναι επισtημονική φαντασία με τα σημερινά δεδομένα.
Πρακτικά μιλάμε για ένα στράτευμα που στην καλύτερη περίπτωση θα μπορέσει να αναπτύξει περί τις 75-80.000 στον Στρατό Ξηράς για κάλυψη μιας τεράστιας περιοχής από το τριεθνές μέχρι το Καστελόριζο. Αλλά ούτε και αυτός ο αριθμός είναι πραγματικός: Λιγότεροι από τους μισούς μένουν αν εξαιρεθούν οι διοικητικοί τα επιτελεία και οι εφεδρείες.
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι μεγάλο νησί του Αιγαίου το 1986 είχε 10.000 άνδρες υπό τα όπλα και σήμερα λιγότερους από το ένα τρίτο!
Σε σχέση με την απόφαση του 2005, τυπικά η οροφή του Ελληνικού Στρατού μειώνεται από τις 93.500 στις 90.000, του Πολεμικού Ναυτικού από τις 20.000 στις 19.000 και της Πολεμικής Αεροπορίας από 28.500 στις 25.000. Ούτε η απόφαση του 2005, ούτε η σημερινή είναι ρεαλιστική.
Μόνη λύση είναι η αύξηση της θητείας τουλάχιστον κατά τρεις μήνες. Το δωδεκάμηνο είναι το μοναδικό που μπορεί να δώσει κάποια ανάσα στις μονάδες της παραμεθορίου που έχουν επάνδρωση της τάξεως του 40% και οι οπλίτες καταπονούνται σε καθήκοντα φύλαξης, αντί να εκπαιδεύονται. Περί το 2020 η θητεία θα πρέπει να αυξηθεί, επιπλέον, στους 15 μήνες. Αν θέλουμε να μιλάμε για πραγματική και όχι εικονική ασφάλεια...

Πρωτοσέλιδο της ΦτΞ 12.4.2011


Να παρέμβει άμεσα η Εισαγγελία Ξάνθης

Σημείο Καρμανιόλα στην είσοδο του Εμπορικού Πάρκου

Να παρέμβει άμεσα η Εισαγγελία Ξάνθης


-Θα χαθούν ζωές εξαιτίας του ωχαδερφισμού των αρμοδίων

-Παράνομη η είσοδος στο εμπορικό κέντρο του Ζυγού

-Να κάτσουν στο σκαμνί, όσοι έδωσαν την άδεια χωρίς τον απαραίτητο και νόμιμο κόμβο

-Παίζουν τις ζωές χιλιάδων ανθρώπων κορώνα-γράμματα και κανένας δεν ενδιαφέρεται

-Άμεση παρέμβαση των αρμόδιων αρχών σε ψύλλου πηδήματα και καμία απολύτως παρέμβαση σε θέματα ζωής και θανάτου

-Πληροφορίες αναφέρουν πως πρώην ειδικός συνεργάτης πρώην Δημάρχου της περιοχής, αποτελεί διευθυντικό στέλεχος της εταιρίας


Πολλές συζητήσεις έγιναν τελευταία, για την εγκατάσταση και λειτουργία του Εμπορικού Κέντρου στον Ζυγό, αλλά δυστυχώς κάποιοι νοιάστηκαν μόνο για την ζημιά που θα προκαλέσουν τα πολυκαταστήματα του συγκεκριμένου εμπορικού πάρκου στην αγορά της Ξάνθης. Βλέπετε η ανθρώπινη ζωή, έρχεται σε δεύτερη μοίρα, όταν υπάρχουν μπροστά τα οικονομικά συμφέροντα. Μέχρι σήμερα κανένας αρμόδιος δεν ασχολήθηκε με το θέμα της έλλειψης νόμιμου κόμβου για την είσοδο και έξοδο των οχημάτων στο εμπορικό πάρκο, άσχετα αν ο Δήμος Βιστωνίδας, είχε στείλει τα απαραίτητα έγγραφα προς κάθε αρμόδια υπηρεσία, συμπεριλαμβανομένης και της Τροχαίας Ξάνθης.

Τα αυτοκίνητα που επισκέπτονται τον συγκεκριμένο χώρο καθημερινά είναι χιλιάδες και το σύνολο των οδηγών ρισκάρουν παίζοντας την ζωή τους κορώνα-γράμματα, αφού σταματούν επάνω στον κεντρικό δρόμο παρακωλύοντας την ομαλή κυκλοφορία των οχημάτων, για να στρίψουν στο εμπορικό πάρκο. Δεν είναι λίγες οι φορές μέχρι σήμερα, που μόνο από τύχη δεν έχουν προκληθεί ατυχήματα, την στιγμή που οι αποκλειστικά αρμόδιοι σφυρίζουν αδιάφορα και με την άδειά τους διακινδυνεύουν τόσες ζωές. Απευθύνομαι σήμερα στον αξιότιμο Εισαγγελέα Ξάνθης και ζητώ την παρέμβασή του στο θέμα, πριν βρεθούμε μετά δυσάρεστων καταστάσεων.

Θυσιάζοντας λίγο από τον πολύτιμο πλέον ελεύθερο χρόνο μου, έκατσα το Σάββατο το απόγευμα για μισή ώρα έξω από το εμπορικό πάρκο και η κατάσταση την οποία είδα με τα μάτια μου, δεν περιγράφεται ούτε με τις φωτογραφίες που σήμερα σας αποκαλύπτω. Δεν είναι δυνατόν να παρεμβαίνουν οι διωκτικές αρχές σε αυθαίρετες κατασκευές των καφέ μπαρ της Ξάνθης και να δημιουργούν προβλήματα σε επαγγελματίες της Ξάνθης και από την άλλη, σε αυτό το θέατρο του παραλόγου, που θέτει σε κίνδυνο τις ζωές όλων μας, να μην παρεμβαίνει κανένας.

Άμεσα θα πρέπει να παρέμβει η Αστυνομική Διεύθυνση Ξάνθης και να απαγορεύσει την είσοδο και την έξοδο των οχημάτων στον συγκεκριμένο χώρο, πάνω από την παλαιά εθνική οδό Ξάνθης-Λάγος. Φυσικά δεν θα στεκόμουν σε διάφορες κακοήθειες που κυκλοφορούν τελευταία, για πρώην στενό, ειδικό συνεργάτη Δημάρχου της Περιοχής, ο οποίος αποτελεί και διευθυντικό στέλεχος της ιδιοκτήτριας εταιρίας, γιατί θεωρώ πως δικαίωμα στην απασχόληση έχουν όλοι και πως εφόσον πληρούσε τα απαραίτητα κριτήρια, προσελήφθη από την εταιρία για να αναλάβει την διεύθυνση του εμπορικού πάρκου, αλλά δυστυχώς για κάποιους που σήμερα στενοχωρώ, είμαι υποχρεωμένος να το αναφέρω κιόλας. Αλήθεια κύριε Καραλίδη και κύριε Γιαννακίδη, γιατί σφυρίζετε αδιάφορα σε αυτού του είδους την απαράδεκτη και καραμπινάτη παρανομία; Γιατί συμβάλλετε με την ανοχή σας όλοι εσείς οι άρχοντες της περιοχής στην συντέλεση αυτού του εγκλήματος; Σας φέρνω σήμερα προ των ευθυνών σας και σας κρίνω ως τους αποκλειστικά υπεύθυνους, για την δημιουργία οποιουδήποτε ατυχήματος.

Όντως είναι περίεργο το πώς δόθηκε η άδεια λειτουργίας στον συγκεκριμένο πολυχώρο, χωρίς να υπάρχει η νόμιμη και απαραίτητη σύνδεση με κόμβο, στην παλαιά εθνική οδό Ξάνθης-Λάγος. Πώς γίνεται να διώκονται οι ιδιοκτήτες των καφέ μπαρ για τις αυθαίρετες κατασκευές των καταστημάτων τους, οι οποίες δεν θέτουν σε κίνδυνο την ανθρώπινη ακεραιότητα και να μην διώκεται κανένας στην περίπτωση του εμπορικού κέντρου, όπου καθημερινά παίζουν χιλιάδες οδηγοί το κεφάλι τους κορώνα-γράμματα;

Σταύρος Βλαχόπουλος

Της Πολιτικής Το ##




Της Πολιτικής Το ##

Γράφει ο Σταύρος Βλαχόπουλος


Πόσες ζωές πρέπει να χαθούν για να παρέμβουν οι αρμόδιοι;


Στο Νομό Ξάνθης, εκτός από την κατάρα που έχουμε κάθε χρόνο με τον ερχομό της Άνοιξης να θρηνούμε και θύματα από τροχαία ατυχήματα, επικρατεί ακόμα μια πρωτοτυπία, η οποία δεν έχει αλλάξει και ούτε πρόκειται να αλλάξει ποτέ. Αν δεν θρηνήσουμε θύματα και άμα δεν κλάψουνε μανούλες, οι αρμόδιοι φορείς δεν αποφασίζουν να παρέμβουν σε θέματα οδικής ασφάλειας. Έτσι λοιπόν, αφού σκοτώθηκε στην διασταύρωση της ΣΕΒΑΘ πριν χρόνια ο διευθυντής του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου Ξάνθης, αφού σκοτώθηκαν τα παιδιά στην διασταύρωση της περιφερειακής οδού με το Αυξέντιο, αφού σκοτώθηκε μια συμπολίτισσά μας στην Σάρδεων, αφού θρηνήσαμε θύματα σε ολόκληρο σχεδόν το οδικό δίκτυο του Νομού Ξάνθης, αποφάσισαν μετά οι αρμόδιοι να δώσουν λύσεις. Έτσι τοποθετήθηκαν τα φανάρια στον κόμβο ΣΕΒΑΘ, στη Σάρδεων και πραγματοποιήθηκαν παρεμβάσεις όπου αλλού υπήρξαν δυστυχήματα και ξανατονίζω πως οι παρεμβάσεις έγιναν αφότου χάθηκαν ζωές. Έτσι φαίνεται πως πρέπει να γίνει και στην περίπτωση της λειτουργίας του εμπορικού πάρκου στον Ζυγό Ξάνθης, όπου καθημερινά χιλιάδες οδηγοί παίζουν κορώνα-γράμματα την ζωή τους, λόγω έλλειψης νόμιμου κομβικού σημείου, το οποίο θα επιτρέπει την ασφαλή μετακίνηση των οχημάτων από και προς το πάρκινγκ του εμπορικού κέντρου. Για ακόμα μια φορά, όπου υπάρχει χρήμα, η ανθρώπινη ζωή έρχεται σε δεύτερο ρόλο. Και βέβαια δεν θα σταθώ στις κακοήθειες που ακούγονται τελευταία και αφορούν πρώην στενό ειδικό συνεργάτη του πρώην Δημάρχου Βιστωνίδας Νίκου Ζλάτκου, ο οποίος σήμερα είναι διευθυντικό στέλεχος στο Εμπορικό Πάρκο Φλαμίνγκο.


Πήγαν για μαλλί και άκουσαν τα σχολιανά τους από τον πολιτικό προϊστάμενο του ενός.

Καλώς ήρθε το δολάριο. Όπως ήρθε έτσι έφυγε… :


Καλή παρέα ξεκίνησαν να κάνουν τα δυο φιλαράκια, με στόχο βέβαια κάτι για το οποίο παλεύουν όλοι οι Έλληνες σήμερα. Εύκολο χρήμα και δόξα χωρίς μπινελίκια όμως δεν γίνεται και έτσι λοιπόν συνέβη στην περίπτωση που πληροφορήθηκα. Πήγαν για δολάρια λοιπόν και βγήκαν κουρεμένοι γουλί, αφού ο ανώτερος του ενός, δεν μάσησε κάστανα αυτή τη φορά. Έστησαν το κόλπο γκρόσο, προσπάθησαν να περάσουν τα πανούργα σχέδιά τους, αλλά δεν κατάλαβαν πως το αίσιο τέλος βρίσκεται μόνο στις ταινίες, με αποτέλεσμα να προσκρούσουν επάνω στο παγόβουνο και ο ένας να φωνάζει πως πρέπει να καλύψει επιταγές και πως θέλει τα λεφτά, ο δε άλλος, μετά από τον εξάψαλμο που άκουσε, δεν ήξερε προς τα πού να πάει. Θα μπορούσε κάλλιστα το σημερινό μου σχόλιο, να αφορούσε σενάριο ταινίας, αλλά δυστυχώς για ορισμένους και μάλιστα για τους εμπλεκόμενους σε αυτό, αποτελεί σκληρή πραγματικότητα. Επειδή λοιπόν στην Ξάνθη όλα μαθαίνονται, καλά θα κάνουν να κάτσουν στο καβούκι τους οι κύριοι αυτοί και να αφήσουν κατά μέρους αυτού του είδους τις business, γιατί τους πήρανε χαμπάρι ακόμα και τα ρέματα ανάμεσα σε Κόσυνθο και Χρύσα.


Έκπληξη για τους Ξανθιώτες εχθές το μεσημέρι στην κεντρική πλατεία. Αντί να αναβλύζει νερό από τους καταρράκτες, έβγαινε αφρός:


Καλές οι εκδρομές των σχολείων και σίγουρα αποτελούν οικονομική τόνωση για ορισμένα επαγγέλματα της αγοράς μας, αλλά θα πρέπει οι καθηγητές να προσέχουν τους μαθητές, ώστε να μην προκαλούν φθορές. Εχθές το μεσημέρι και ενώ αρκετοί μαθητές περίμεναν το λεωφορείο για να τους παραλάβει, αποφάσισαν ως πλάκα, να ρίξουν υγρό πιάτων μέσα στους καταρράκτες κάτω από τον πλάτανο, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί αφρός, ο οποίος όχι μόνο γέμισε τις δεξαμενές του σιντριβανιού, αλλά ξεχείλισε και έφτασε ως τον δρόμο, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος για τους οδηγούς αυτοκινήτων και δικύκλων. Είπαμε η μικρή ηλικία δημιουργεί εν είδει πλάκας και αρκετά προβλήματα πολλές φορές και για τον λόγο αυτό, θα πρέπει να υπάρχει και η απαραίτητη πρόληψη.


Πλησιάζει το καλοκαίρι και ακόμα δεν έγινε καμία προσπάθεια αξιοποίησης των παραλιών του Νομού μας. Όλοι είστε συνένοχοι στον μαρασμό της Ξάνθης:


Το καλοκαίρι βρίσκεται προ των πυλών και την στιγμή που όλοι οι Τουριστικοί προορισμοί της χώρας μας φοράνε τα καλά τους, η περιοχή μας δυστυχώς, δεν έχει να επιδείξει τίποτε αξιόλογο. Μπορεί ο Καλλικράτης να φάνταζε στους υποστηρικτές του μόνο, ως ένα καλό εργαλείο για την αυτοδιοίκηση και την Περιφέρεια, αλλά στην πραγματικότητα αποδεικνύεται πως είναι ότι χειρότερο μπορούσε να τεθεί σε εφαρμογή. Τη στιγμή λοιπόν που ολόκληρη σχεδόν η χώρα, προετοιμάζεται για την έναρξη της καλοκαιρινής τουριστικής περιόδου, εδώ στην Ξάνθη δεν κουνιέται ούτε ένα φύλλο και οι παραλίες του Νομού συνεχίζουν να ρημάζουν απροστάτευτες. Καμία αξιοποίηση μέχρι σήμερα, κανένα σχέδιο έτοιμο προς εφαρμογή και πάλι οι αρμόδιοι για τον Τουρισμό φορείς της περιοχής μας, θα παρελαύνουν ως Τουρίστες από τα τοπικά ΜΜΕ, προβάλλοντας την μείωση των Τουριστών που πέρασαν από την Ξάνθη, την μείωση των εσόδων από Τουριστικές επιχειρήσεις και άλλα παρεμφερή επαγγέλματα και την μη υλοποίηση τουριστικού σχεδίου για την περιοχή μας. Όχι κύριοι, είστε όλοι υπεύθυνοι για την κατάντια της περιοχής και αυτό θα πρέπει να το καταλάβετε. Από τον πιο μικρό σε αξίωμα, μέχρι και τον πιο μεγάλο, δεν είστε ικανοί ή για να είμαι πιο σωστός θα πω ότι, δεν φανήκατε μέχρι σήμερα ικανοί για να δώσετε Τουριστική ανάσα στην Ξάνθη και αυτή είναι η αλήθεια.

Στα 90 λεπτά ανά Λίτρο το πετρέλαιο Θέρμανσης

Σε ανοδική πορεία η τιμή των υγρών καυσίμων, παρά το γεγονός

πως σε δεκαπέντε ημέρες σταματούν οι διανομές

Στα 90 λεπτά ανά Λίτρο το πετρέλαιο Θέρμανσης




Γιάννης Σιούτας, Πρόεδρος σωματείου Βενζινοπωλών Ξάνθης: «Το πετρέλαιο θέρμανσης δεν είναι φθηνό, γι’ αυτό και δεν έχει ζήτηση»

Χωρίς προβλήματα, παρά την απεργία των εργαζομένων στα ελληνικά πετρέλαια, συνεχίζεται ο εφοδιασμός των πρατηρίων υγρών-καυσίμων της Θράκης. Όπως αναφέρει στην ΦτΞ ο Πρόεδρος του σωματείου Βενζινοπωλών Ξάνθης, κύριος Γιάννης Σιούτας, προβλήματα εφοδιασμού αντιμετωπίζουν, μόνον, οι μεγάλες πόλεις της χώρας, καθώς οι Πρατηριούχοι της Θράκης εφοδιάζονται με καύσιμα και από άλλες εγκαταστάσεις υγρών καυσίμων. Παράλληλα, ο κύριος Γιάννης Σιούτας σημειώνει με δυσφορία, πως την ανιούσα έχει πάρει η τιμή των υγρών καυσίμων, αφού κάθε μέρα γίνεται και μια νέα αύξηση. «Οι τιμές των καυσίμων ανεβαίνουν κάθε μέρα. Δεν είναι τεχνητό το πρόβλημα, απλά το “βαρέλι” γενικά αυξάνει την τιμή του σε καθημερινή βάση» αναφέρει με έμφαση ο κύριος Γιάννης Σιούτας. Από την άλλη, ο τελευταίος τονίζει, ότι η τιμή των καυσίμων καθορίζεται από την Νοτιοδυτική Ευρώπη, ανάλογα δηλαδή από την ζήτηση που υπάρχει εκεί καθορίζεται αντίστοιχα και η τιμή. Στα ίδια υψηλά επίπεδα κυμαίνεται και η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης, με αποτέλεσμα η ζήτηση από την πλευρά των καταναλωτών να είναι πολύ χαμηλή. Συγκεκριμένα, και ενώ έχουν μείνει, μόνον, δεκαπέντε ημέρες για να τελειώσει η πώληση του πετρελαίου θέρμανσης, η τιμή του αγγίζει τα ενενήντα λεπτά το λίτρο. «Το πετρέλαιο θέρμανσης δεν είναι φθηνό, γι’ αυτό και δεν έχει ζήτηση» επισημαίνει ο κύριος Γιάννης Σιούτας. Ενώ, ο ίδιος κάνει σαφές, πως αν γίνει εξίσωση στην τιμή του πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης του χρόνου, η τροπή που θα πάρουν τα πράγματα για τους Πρατηριούχους θα είναι ακόμη πιο άσχημη.