Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Της Πολιτικής Το ##

Της Πολιτικής Το ##
Γράφει Σταύρος Βλαχόπουλος

Η χειρότερη ημέρα μου, η 30η Δεκεμβρίου. Έξι χρόνια χωρίς τον Κ. Βλαχόπουλο:

Δεν είμαι από τους ανθρώπους που θέλω να γράφω πολλά γύρω από τα προσωπικά μου θέματα, αλλά δεν θα μπορούσα να μην γράψω δυο λόγια για τον ιδρυτή της εφημερίδας, τον Κώστα Βλαχόπουλο, πατέρα μου και καλύτερο δάσκαλο της ζωής μου. 30 Δεκεμβρίου του 2004 στις 21:20 το βράδυ, ο Κ. Βλαχόπουλος έχασε την μάχη με τον Καρκίνο, αφήνοντάς μου το βαρύ φορτίο της συνέχισης του έργου της ενημέρωσης. Για εμένα ήταν το χειρότερο πλήγμα της ζωής μου και δεν είναι ψέμα πως ακόμα τον αναζητώ και πως μου λείπει αφάνταστα, αφού συνήθιζα καθημερινά να συζητώ τα πάντα μαζί του, να διαφωνώ ως νέος με διαφορετικές απόψεις, αλλά να τον έχω και στήριγμα στην ζωή μου. 30 Δεκεμβρίου του 2004 έχασα την γη από τα πόδια μου και αυτό το γνωρίζουν πολύ λίγα άτομα. Ευτυχώς είχα την καλύτερη ευκαιρία της ζωής μου, να έχω πατέρα τον Κ. Βλαχόπουλο και όταν έρθει η στιγμή να κλείσω τα μάτια μου, θα θεωρώ πως δεν θα έχει υπάρξει τυχερότερος άνθρωπος από εμένα.

Τραντάχτηκαν με την αποκάλυψή μας για το ΦΕΚ της αδειοδότησης του Γηροκομείου Ξάνθης, που είχε την υπογραφή ως Νομάρχη Π. Σαλτούρος και δημοσιεύτηκε το 2009:

Τυπάκο είναι λαλεί το θέμα και δημοσιεύτηκε το 2009 η έγκριση της άδειας λειτουργίας, επειδή δεν είχε γίνει όταν έπρεπε, επί Νομαρχίας Σαλτούρου. Με απλά λόγια η έγκριση της άδειας δημοσιεύτηκε επί Νομαρχίας Παυλίδη, αλλά εμφάνιζε τον Π. Σαλτούρο ως Νομάρχη, επειδή εκείνος ήταν ο τότε αρμόδιος που είχε δώσει την άδεια και οι συνεργάτες του τότε δεν την είχαν δημοσιεύσει στο ΦΕΚ. Κοινώς, όπως λέει και ο λαός μας, η υπόθεση έγινε κουλουβάχατα λόγω παραλείψεων επί Νομαρχίας Σαλτούρου.

Το Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης επισκέφθηκαν εχθές τα Κυβερνητικά στελέχη της περιοχής μας, Σωκράτης Ξυνίδης και Μιχάλης Τιμοσίδης:

Παραμονές πρωτοχρονιάς αποφάσισαν τα Κυβερνητικά στελέχη της περιοχής μας, να επισκεφτούν το Νοσοκομείο Ξάνθης και σίγουρα όχι για να δουν από πρώτο χέρι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει, αλλά για να βρεθούν κοντά σε ασθενείς και συγγενικά πρόσωπα αυτών, ώστε να τους ευχηθούν, τόσο για τα Χριστούγεννα όσο και για την έλευση του νέου Έτους. Θα πρέπει κατά την προσωπική μου πάντα άποψη, τα Κυβερνητικά στελέχη να επισκέπτονται το Νοσοκομείο Ξάνθης συχνότερα και αιφνιδιαστικά, ώστε να γνωρίζουν από πρώτο χέρι για το τι ακριβώς συμβαίνει και αν λειτουργεί σωστά.

Επίσημη πρώτη συνεδρίαση για το Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης, η Κυριακή 2-1-2010:Την ερχόμενη Κυριακή συνεδριάζει επίσημα για το νέο έτος, το νέο Καλλικρατικό Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης. Κανένας από αυτούς που για πρώτη φορά θα συνεδριάσουν, δεν γνωρίζει το τι επιφυλάσσει η νέα χρονιά, τόσο σε δυσκολίες όσο και σε εκπλήξεις και το χειρότερο από όλα, είναι πως δεν πρόκειται να μάθουν σύντομα, αφού ο Καλλικράτης, αποτελεί το μεγαλύτερο είδος μυστικοπάθειας που υπάρχει μέχρι σήμερα και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό, που ούτε οι νομοθέτες γνωρίζουν καλά καλά τα τερτίπια.

Η νέα χρονιά, να είναι καλύτερη από όλες τις προηγούμενες. Είναι στο χέρι μας:

Στο χέρι μας είναι να καλυτερεύσουμε με την έλευση του νέου έτους την ζωή μας. Ξεκουραστείτε, χαλαρώστε, ηρεμήστε και απολαύστε αυτές τις ημέρες και με το νέο έτος λάβετε αποφάσεις, οι οποίες θα βελτιώσουν την ζωή σας. Είναι στο χέρι μας το να περνάμε καλά και αυτήν την αίσθηση θα πρέπει να την αποκαταστήσουμε. Ως λαός έχουμε δείξει πως μπορούμε να περάσουμε με ευκολία από τις συμπληγάδες των καιρών και το μόνο σίγουρο είναι πως αν πιστέψουμε στους εαυτούς μας, σίγουρα η νέα χρονιά θα είναι καλύτερη όλων των προηγούμενων.