- 50% πτώση του τζίρου τους
- Ακόμη και οι πιο σταθεροί πελάτες έχουν περιορίσει τις μεταφορές τους με ταξί
- Οι περισσότεροι επιλέγουν να διανύουν με τα πόδια ακόμη και μεγάλες αποστάσεις, αντί να πληρώνουν από το υστέρημά τους, την πολυτέλεια της μεταφοράς τους με ταξί
- Ακόμη και οι πιο σταθεροί πελάτες έχουν περιορίσει τις μεταφορές τους με ταξί
- Οι περισσότεροι επιλέγουν να διανύουν με τα πόδια ακόμη και μεγάλες αποστάσεις, αντί να πληρώνουν από το υστέρημά τους, την πολυτέλεια της μεταφοράς τους με ταξί
Γιώργος Σαμπανίδης, Πρόεδρος του σωματείου οδηγών ταξί Ξάνθης:
«Υπάρχουν κάποιες σκέψεις, να μειωθούν τα κόμιστρα ή και να δοθούν κίνητρα σε ανθρώπους τρίτης ηλικίας και τους φοιτητές. Το ζήτημα θα εξεταστεί αναλυτικά τον Νοέμβριο στη Γενική μας Συνέλευση»
Σχεδόν χωρίς πελάτες έχουν μείνει οι περισσότεροι οδηγοί ταξί, όχι μόνον σε τοπικό, αλλά και σε πανελλαδικό επίπεδο. Η δημοσιονομική ύφεση με τις αρνητικές επιπτώσεις της στην οικονομική δυνατότητα του πολίτη, οδήγησε πολλούς συμπολίτες μας, να αποφεύγουν να χρησιμοποιούν τα ταξί.
Η αύξηση στα κόμιστρα μέσω της επιβολής ΦΠΑ έχει επιδεινώσει τις μεταφορές, αφού όλο και λιγότεροι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω, για να φτάσουν στον προορισμό αρεσκείας τους με ταξί. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς που είναι πολύ πιο οικονομικά ή και βασίζονται μόνον στα πόδια τους, καθώς ο άνεμος διαπερνά τις τρύπιες τσέπες τους, αν θέλουμε να διασκεδάσουμε λίγο την πικρία μας.
Με αυτά τα δεδομένα σε εξέλιξη, ο κλάδος των οδηγών ταξί περνάει την δική του κρίση, δίχως προηγούμενο. Πλέον, οι ταξιτζήδες πασχίζουν να επιβιώσουν και να κρατηθούν όρθιοι ως επαγγελματίες.
Όσον αφορά την Ξάνθη, η πτώση του τζίρου των οδηγών ταξί καταγράφει γύρω στο 50% από την έναρξη της χρονιάς, γεγονός που αποδίδεται, από τους ίδιους τους επαγγελματίες του χώρου, στην οικονομική κρίση, αλλά και στην αύξηση στα κόμιστρα.
Να σημειώσουμε δε, ότι η ελάχιστη διαδρομή μέσα στην πόλη ανέρχεται τα τρία ευρώ και τριάντα λεπτά, ενώ με κλήση τα πέντε είκοσι. Τιμές που εκλαμβάνονται ως τσουχτερές από τους περισσότερους συμπολίτες μας, οι οποίοι προτιμάνε να διανύουνε ακόμη και μεγάλες αποστάσεις με τα πόδια τους, παρά να πληρώνουν από το υστέρημά τους, την πολυτέλεια της μεταφοράς τους με ταξί.
Οι εποχές, όταν ο κόσμος ήταν μαζεμένος και μάλωνε για το ποιος θα μπει πρώτος στο διερχόμενο ταξί, έχουν περάσει, μάλλον, ανεπιστρεπτί. Σήμερα, βλέπεις τα ταξί σταθμευμένα το ένα πίσω από το άλλο, να περιμένουν υπομονετικά για κάποιον πελάτη.
Οι ίδιοι οι οδηγοί ταξί βλέπουν τις αυξήσεις στα κόμιστρα, ως λογικό επακόλουθο των οικονομικών αλλαγών που συμβαίνουν στην χώρα.
Όπως αναφέρει στην εφημερίδα μας ο Πρόεδρος του σωματείου οδηγών ταξί Ξάνθης «Άγιος Χριστόφορος», κύριος Γιώργος Σαμπανίδης: «αυτοί που χρησιμοποιούν, κυρίως, τα ταξί είναι οι ηλικιωμένοι και οι φοιτητές, αλλά και αυτοί το έχουν περιορίσει σημαντικά».
Σύμφωνα με αυτά που αναφέρει, παράλληλα, ο κύριος Γιώργος Σαμπανίδης, το σωματείο οδηγών ταξί Ξάνθης, εξετάζει τρόπους και βιώσιμες λύσεις, προκειμένου να προσελκύσει πελάτες και να αυξήσει τον τζίρο του. Προς το παρόν, όπως αναφέρει ο κύριος Γ. Σαμπανίδης, το θέμα είναι ακόμα υπό συζήτηση και θα εξεταστεί σε βάθος τον επόμενο μήνα, μέσα από την Γενική Συνέλευση που θα γίνει. «Πάντως, υπάρχουν κάποιες σκέψεις να μειωθούν τα κόμιστρα ή και να δοθούν κίνητρα σε ανθρώπους τρίτης ηλικίας και τους φοιτητές. Το ζήτημα θα εξεταστεί αναλυτικά τον Νοέμβριο στη Γενική μας Συνέλευση» καταλήγει ο κύριος Γ. Σαμπανίδης.
«Υπάρχουν κάποιες σκέψεις, να μειωθούν τα κόμιστρα ή και να δοθούν κίνητρα σε ανθρώπους τρίτης ηλικίας και τους φοιτητές. Το ζήτημα θα εξεταστεί αναλυτικά τον Νοέμβριο στη Γενική μας Συνέλευση»
Σχεδόν χωρίς πελάτες έχουν μείνει οι περισσότεροι οδηγοί ταξί, όχι μόνον σε τοπικό, αλλά και σε πανελλαδικό επίπεδο. Η δημοσιονομική ύφεση με τις αρνητικές επιπτώσεις της στην οικονομική δυνατότητα του πολίτη, οδήγησε πολλούς συμπολίτες μας, να αποφεύγουν να χρησιμοποιούν τα ταξί.
Η αύξηση στα κόμιστρα μέσω της επιβολής ΦΠΑ έχει επιδεινώσει τις μεταφορές, αφού όλο και λιγότεροι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν κάτι παραπάνω, για να φτάσουν στον προορισμό αρεσκείας τους με ταξί. Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς που είναι πολύ πιο οικονομικά ή και βασίζονται μόνον στα πόδια τους, καθώς ο άνεμος διαπερνά τις τρύπιες τσέπες τους, αν θέλουμε να διασκεδάσουμε λίγο την πικρία μας.
Με αυτά τα δεδομένα σε εξέλιξη, ο κλάδος των οδηγών ταξί περνάει την δική του κρίση, δίχως προηγούμενο. Πλέον, οι ταξιτζήδες πασχίζουν να επιβιώσουν και να κρατηθούν όρθιοι ως επαγγελματίες.
Όσον αφορά την Ξάνθη, η πτώση του τζίρου των οδηγών ταξί καταγράφει γύρω στο 50% από την έναρξη της χρονιάς, γεγονός που αποδίδεται, από τους ίδιους τους επαγγελματίες του χώρου, στην οικονομική κρίση, αλλά και στην αύξηση στα κόμιστρα.
Να σημειώσουμε δε, ότι η ελάχιστη διαδρομή μέσα στην πόλη ανέρχεται τα τρία ευρώ και τριάντα λεπτά, ενώ με κλήση τα πέντε είκοσι. Τιμές που εκλαμβάνονται ως τσουχτερές από τους περισσότερους συμπολίτες μας, οι οποίοι προτιμάνε να διανύουνε ακόμη και μεγάλες αποστάσεις με τα πόδια τους, παρά να πληρώνουν από το υστέρημά τους, την πολυτέλεια της μεταφοράς τους με ταξί.
Οι εποχές, όταν ο κόσμος ήταν μαζεμένος και μάλωνε για το ποιος θα μπει πρώτος στο διερχόμενο ταξί, έχουν περάσει, μάλλον, ανεπιστρεπτί. Σήμερα, βλέπεις τα ταξί σταθμευμένα το ένα πίσω από το άλλο, να περιμένουν υπομονετικά για κάποιον πελάτη.
Οι ίδιοι οι οδηγοί ταξί βλέπουν τις αυξήσεις στα κόμιστρα, ως λογικό επακόλουθο των οικονομικών αλλαγών που συμβαίνουν στην χώρα.
Όπως αναφέρει στην εφημερίδα μας ο Πρόεδρος του σωματείου οδηγών ταξί Ξάνθης «Άγιος Χριστόφορος», κύριος Γιώργος Σαμπανίδης: «αυτοί που χρησιμοποιούν, κυρίως, τα ταξί είναι οι ηλικιωμένοι και οι φοιτητές, αλλά και αυτοί το έχουν περιορίσει σημαντικά».
Σύμφωνα με αυτά που αναφέρει, παράλληλα, ο κύριος Γιώργος Σαμπανίδης, το σωματείο οδηγών ταξί Ξάνθης, εξετάζει τρόπους και βιώσιμες λύσεις, προκειμένου να προσελκύσει πελάτες και να αυξήσει τον τζίρο του. Προς το παρόν, όπως αναφέρει ο κύριος Γ. Σαμπανίδης, το θέμα είναι ακόμα υπό συζήτηση και θα εξεταστεί σε βάθος τον επόμενο μήνα, μέσα από την Γενική Συνέλευση που θα γίνει. «Πάντως, υπάρχουν κάποιες σκέψεις να μειωθούν τα κόμιστρα ή και να δοθούν κίνητρα σε ανθρώπους τρίτης ηλικίας και τους φοιτητές. Το ζήτημα θα εξεταστεί αναλυτικά τον Νοέμβριο στη Γενική μας Συνέλευση» καταλήγει ο κύριος Γ. Σαμπανίδης.