Πέμπτη 21 Απριλίου 2011

Παράνομες οι πινακίδες του Flamingo Park και του Praktiker


Εμπορικό Πάρκο Ζυγού
Αποκάλυψη Σοκ:



Παράνομες οι πινακίδες του
Flamingo Park και του Praktiker

Άμεση παρέμβαση των αρμόδιων υπηρεσιών





-Πως πήρε άδεια λειτουργίας χωρίς να φροντίσει την νόμιμη σύνδεσή του με την παλαιά εθνική οδό Ξάνθης-Λάγος το Εμπορικό Πάρκο του Ζυγού;
-Ποιοι υπέγραψαν παρανόμως, την καταδίκη σε μόνιμο κίνδυνο των οδηγών που διέρχονται από το σημείο;
-Θα λογοδοτήσει κανείς επιτέλους σε αυτόν τον τόπο;
-Ο κόμβος που χρησιμοποιεί το εμπορικό πάρκο του Ζυγού από κοινού με την επιχείρηση Κίτσου, έχει έγκριση να χρησιμοποιείται μόνο από τα οχήματα που κινούνται με κατεύθυνση από κόμβο ΣΕΒΑΘ προς Ξάνθη και από το πάρκινγκ του Εμπορικού Πάρκου προς Ξάνθη
-Σε ρόλο διαιτητή η τροχαία προειδοποιεί τους οδηγούς την πρώτη φορά και κόβει πρόστιμα σε κάθε επανάληψη αναστροφής
-Παράνομες οι πινακίδες που τοποθέτησε η ιδιοκτήτρια εταιρία του Εμπορικού Πάρκου, τις οποίες σύμφωνα με πληροφορίες, η ΔΕΣΕ με έγγραφο ζήτησε να απομακρυνθούν άμεσα
-Με παρέμβαση της Διεύθυνσης Ελέγχου Συντήρησης Έργων αφαίρεσε την παράνομη πινακίδα που οδηγούσε στον χώρο φορτοεκφόρτωσης του Praktiker
-Έγγραφο φωτιά του Δήμου Αβδήρων αποδεικνύει περίτρανα πως η σύνδεση είναι άκρως επικίνδυνη
-Κίνδυνος ατυχημάτων μέσα στο πάρκινγκ των πελατών, από περιορισμένη ορατότητα και από ανεπαρκή μέτρα


Μεγάλη εβδομάδα διανύουμε, αλλά τα όσα έρχονται στο φως της δημοσιότητας αποτελούν κωμικοτραγικές καταστάσεις και σίγουρα δεν γίνεται να μας αφήσουν αδιάφορους. Ήμασταν οι μόνοι που από την αρχή με τρανταχτά στοιχεία αποκαλύψαμε το μέγεθος της παρανομίας που διεπράχθη στο σημείο σύνδεσης του Εμπορικού Πάρκου στον Ζυγό και οι μόνοι που ζητήσαμε ακόμα και την παρέμβαση της Εισαγγελικής Αρχής, γιατί κάποιοι στον βωμό του κέρδους και του χρήματος δεν δίστασαν να λειτουργήσουν παράνομα, θέτοντας την ζωή των οδηγών σε κίνδυνο.
Σήμερα βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε πως, τα όσα γράφουμε εδώ και τόσες ημέρες, προκάλεσαν την άμεση παρέμβαση από αρμόδιες υπηρεσίες, οι οποίες έχουν αποκλειστική σχέση με το θέμα και θεωρούμε πως μπήκε το νερό στο αυλάκι επιτέλους. Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές, η ΔΕΣΕ παρενέβη έπειτα από κινητικότητα της τροχαίας Ξάνθης, την οποία προκάλεσε το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας μας με ημερομηνία (14-4-2011) και ξήλωσε την παράνομη και αυθαίρετα τοποθετημένη πινακίδα διαφήμισης και καθοδήγησης του Praktiker, που ανάγκαζε τους ενδιαφερόμενους οδηγούς, να οδηγηθούν στον χώρο φορτοεκφόρτωσης του συγκεκριμένου καταστήματος, διασχίζοντας κάθετα τον κεντρικό δρόμο επάνω σε στροφή με περιορισμένη ορατότητα και πάντα επάνω από την διπλή διαχωριστική γραμμή.
Σύμφωνα με τις ίδιες πάντα πηγές, αυτές τις ημέρες αποστέλλεται έγγραφο προς την ιδιοκτήτρια εταιρία του Εμπορικού Πάρκου, με το οποίο της ζητείται να ξηλώσει άμεσα τις δυο παράνομα τοποθετημένες πινακίδες οδοσήμανσης που έχει τοποθετήσει δεξιά του δρόμου που οδηγεί στον κόμβο ΣΕΒΑΘ, οι οποίες υποχρεώνουν τους οδηγούς να πραγματοποιήσουν αναστροφή επάνω στην διασταύρωση της Φελώνης, πράγμα το οποίο αντίκειται στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Αν νομίζατε πως η υπόθεση σταματά εδώ, σας πληροφορώ πως κάνετε λάθος, γιατί εχθές λάβαμε στα γραφεία της εφημερίδας μας, έγγραφο από τον Νεοσύστατο Δήμο Αβδήρων που απεστάλη και στην ΔΕΣΕ της Περιφέρειας, στο οποίο λίγο έως πολύ, αναγράφονται τόσο οι ενέργειες που έγιναν από πλευράς του Δημάρχου Β. Τσολακίδη όσο και η επικινδυνότητα της σύνδεσης του Εμπορικού Πάρκου με την παλαιά εθνική οδό Ξάνθης Λάγος, ενώ ο Δήμαρχος Αβδήρων στο τέλος του εγγράφου τονίζει πως ευελπιστεί στις άμεσες ενέργειες της αρμόδιας υπηρεσίας, προκειμένου να δοθεί λύση στο πρόβλημα.
Η κατάσταση γίνεται ακόμα και εφιαλτική, αν διαβάσετε τα ακόλουθα. Σύμφωνα με πληροφορίες μας, το εμπορικό πάρκο του Ζυγού, παρέλαβε την άδεια λειτουργίας του από τις αρμόδιες υπηρεσίες, (πιθανότατα πολεοδομία Ξάνθης) καταθέτοντας στον φάκελό του στοιχεία, που αναφέρουν πως θα χρησιμοποιήσει από κοινού με την επιχείρηση Κίτσου τον κόμβο που βρίσκεται μπροστά της, για να συνδεθεί με την παλαιά εθνική οδό, πράγμα το οποίο είναι καθόλα νόμιμο, αλλά μόνο για τα οχήματα που κινούνται από τον Κόμβο ΣΕΒΑΘ προς την Ξάνθη και για τα οχήματα που θα έχουν κατεύθυνση από το πάρκινγκ του Εμπορικού Πάρκου προς την Ξάνθη και σε καμία περίπτωση για τα οχήματα που κινούνται από την Ξάνθη προς το εμπορικό πάρκο ή για αυτά που θα κινηθούν από το εμπορικό πάρκο προς τον Κόμβο της ΣΕΒΑΘ.
Τα ερωτήματα που προκύπτουν πάντως από όλα αυτά που μέχρι τώρα σας ανέφερα, είναι πολλά και χρήζουν άμεσης απάντησης, αφού δεν είναι δυνατόν να δίνεται άδεια σε έναν τέτοιο πολυχώρο, ο οποίος φτιάχτηκε για να δέχεται χιλιάδες αυτοκίνητα καθημερινά στον χώρο στάθμευσής του, αλλά η σύνδεσή του με τον δρόμε να είναι άκρως αντίθετη με αυτά που προβλέπει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας.
Ποιος υπέγραψε την άδεια λειτουργίας του Εμπορικού Πάρκου θέτοντας την ζωή χιλιάδων πολιτών σε κίνδυνο; Μήπως πρέπει να κληθούν από την Εισαγγελική Αρχή οι αρμόδιοι και να λογοδοτήσουν; Ποιος έδωσε το δικαίωμα στην ιδιοκτήτρια εταιρία του Εμπορικού Πάρκου, να τοποθετεί όπου γουστάρει και όπου αυτή κρίνει πως θα εξυπηρετεί τις ανάγκες της, πινακίδα οδοσήμανσης και κατεύθυνσης των οχημάτων, αναγκάζοντας και παροτρύνοντας του οδηγούς να παρανομήσουν, αφού η στροφή και η αναστροφή σε διπλή διαχωριστική λωρίδα, καθώς και επάνω σε διασταύρωση, απαγορεύονται από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας; Ποιος έδωσε το δικαίωμα στο Praktiker, να τοποθετήσει επάνω σε στροφή με περιορισμένη ορατότητα, πινακίδα με την οποία διαφημίζεται και ενημερώνει τους οδηγούς πως μπορούν να στρίψουν επάνω στην παλαιά εθνική οδό και να κινηθούν κάθετα προς τον χώρο φορτοεκφόρτωσης του καταστήματος, γράφοντας στα παλιά τους τα παπούτσια την διπλή διαχωριστική γραμμή του δρόμου; Κλείνοντας με το θέμα, δεν ήταν δυνατόν να παραλείψουμε και να μην αναφερθούμε, στον κίνδυνο που διατρέχουν μέσα στον χώρο πάρκινγκ του εμπορικού πάρκου οι οδηγοί, αφού σε πολλά σημεία η ορατότητα είναι περιορισμένη από σταθμευμένα οχήματα και η εταιρία δεν έχει φροντίσει να τοποθετήσει ανθρώπους της, οι οποίοι θα φροντίζουν την ομαλή και ακίνδυνη κυκλοφορία των οχημάτων, στον ιδιωτικό της χώρο

Σταύρος Βλαχόπουλος