Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Μεγάλη ταλαιπωρία στο Makro Ξάνθης

Προσέξτε μην πιαστείτε κορόιδα από τα απρόσωπα καταστήματα



Μεγάλη ταλαιπωρία
στο Makro Ξάνθης




- Η διεύθυνση εμπορίου κοιμάται τον ύπνο του δικαίου αντί να μας προστατεύσει


Είναι μεγάλη χαζομάρα για όσους επιλέγουν αυτά τα απρόσωπα καταστήματα, προκειμένου να προμηθευτούν κάποια από τα είδη που πουλάνε. Επισκέφθηκα το Makro Ξάνθης για να κάνω μια βόλτα και πιο πολύ για να διαπιστώσω, αν ισχύει ακόμα η δέσμευση πως θα απευθύνεται μόνο σε επαγγελματίες ή όχι και βρήκα κατά την διάρκεια της βόλτας αυτής, έναν ψηφιακό δέκτη σε πολύ καλή τιμή. Αποφάσισα να τον αγοράσω (ανάθεμα την ώρα) και πήγα στο ταμείο να πληρώσω.
Όταν προσπάθησα να τοποθετήσω τον δέκτη και να τον θέσω σε λειτουργία, διαπίστωσα πως είχε δυο σοβαρά προβλήματα και αφού μεσολάβησε Κυριακή, την Δευτέρα το πρωί το επέστρεψα. Οι αρμόδιοι υπάλληλοι φυσικά, κάνοντας την δουλειά τους, στα πλαίσια πάντα που τους επιτρέπει η πολιτική της επιχείρησης, μου αντικατέστησαν άμεσα τον δέκτη, δίνοντάς μου έναν άλλο ίδιας μάρκας και μοντέλου, αλλά για κακή μου τύχη και αυτός με το που τον έθεσα σε λειτουργία, μου απέδειξε πως ήταν ελαττωματικός. Λέω δεν γίνεται θα πάω και θα ζητήσω, πριν να μου δώσουν άλλο, να τον δοκιμάσουν, όπως και έκανα, αλλά δυστυχώς οι υπάλληλοι μου είπαν πως δεν μπορούσε να γίνει αυτό και πως το μόνο που μπορούσαν να κάνουν, ήταν να μου δώσουν έναν άλλο δέκτη. Ευχόμενος να μην είναι και αυτός χαλασμένος (εμένα μου λες;) πήρα και τον τρίτο δέκτη και επέστρεψα στο γραφείο, προκειμένου να δω αν λειτούργει. Με καθόλου μεγάλη έκπληξη βέβαια, διαπίστωσα πως και αυτός είχε ελάττωμα, αφού δεν μπορούσε να βρει ούτε έναν σταθμό και αναγκάστηκα για τρίτη φορά μέσα σε μια ημέρα, να πάω πάλι στο Makro Ξάνθης, ζητώντας αυτήν την φορά να μου επιστραφούν τα χρήματα, όπως και έγινε.
Πήρα τα χρήματα πίσω και αναρωτήθηκα, αν θα έπρεπε να κάνω αναφορά καταγγελία για το συγκεκριμένο περιστατικό, αλλά και ποιους θα έπρεπε να καταγγείλω αφού με τρανταχτές αποδείξεις πλέον, φαίνεται πως το τμήμα εμπορίου Ξάνθης όχι μόνο δεν κάνει σωστά την δουλειά του, αλλά κοιμάται τον ύπνο του δικαίου, το αρμόδιο Υπουργείο δίνει άδειες αβέρτα κουβέρτα για εισαγωγές ελαττωματικών και ακατάλληλων όπως αποδείχθηκε προϊόντων (μπορεί να είναι και επικίνδυνα) χωρίς να τα ελέγχει, επιτρέποντας στους εισαγωγείς να τα διαθέτουν ανεξέλεγκτα σε όλα αυτά τα μεγάλα και απρόσωπα καταστήματα, με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούν τον κόσμο πουλώντας ελαττωματικά πράγματα.
Τα ερωτήματα που γεννώνται είναι πολλά και εύλογα, αφού για το συγκεκριμένο κατάστημα είχε γίνει μεγάλος ντόρος εδώ και καιρό στο άκουσμα της εγκατάστασης του, αλλά δυστυχώς στην χώρα μας λειτουργούν όλα κάτω από την σκέπη του (μέγα θαύμα, ημέρες τρεις) ή του (εμείς να κονομάμε και άσε τους άλλους να κουρεύονται) και εμείς οι καταναλωτές, είμαστε έρμαια απέναντι σε αυτές τις πολιτικές κοροϊδίας, από απρόσωπα καταστήματα, τους προμηθευτές τους, αλλά και από την πολιτική ηγεσία των αρμόδιων Υπουργείων, οι οποίοι δεν νοιάζονται για τίποτε. Είναι αλήθεια τελικά, πως το φθηνό δεν σημαίνει πως θα μας βγει και καλό, αφού ως συνήθως πάντα, μας βγαίνει ακριβότερο.
Δεν έχω κάτι προσωπικό με το συγκεκριμένο κατάστημα, ούτε με τους εργαζόμενους που δουλεύουν εκεί, εξάλλου με εξυπηρέτησαν όσο μπορούσαν, αλλά θεωρώ πως η ανυπαρξία του τμήματος εμπορίου, το οποίο θα έπρεπε να είχε κάνει ελέγχους, τόσο για την διερεύνηση της εισαγωγής του συγκεκριμένου προϊόντος όσο και για το αν ήταν κατάλληλο προς διάθεση στο καταναλωτικό κοινό.

Σταύρος Βλαχόπουλος