Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

Της Πολιτικής Το ##

Της Πολιτικής Το ##
Γράφει ο Σταύρος Βλαχόπουλος

Προς κυρία Λούκα Κατσέλη και κύριο Σωκράτη Ξυνίδη ενταύθα:



Για ποια εξωστρέφεια μιλάτε, όταν στις γειτονικές χώρες το κόστος εργασίας είναι πολύ φθηνότερο; Πού την είδατε την εξωστρέφεια, όταν ο αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης εγκαινιάζει επιχείρηση στην Βουλγαρία, παραβλέποντας πως πίσω έμειναν δεκάδες άνεργοι;
Ειλικρινά απορώ με όλους αυτούς που πήγαν την περασμένη εβδομάδα στο ΕΒΕ Ξάνθης και άκουσαν χωρίς να βγάλουν λέξη, τόσο την Υπουργό κυρία Κατσέλη όσο και τον Ξανθιώτη Υπουργό Σωκράτη Ξυνίδη, να μιλούν για εξωστρέφεια των επιχειρήσεων της Ελλάδας. Μα καλά ένας μυαλωμένος χριστιανός ή μουσουλμάνος δεν βρέθηκε εκεί να τους πει πως αυτά που λένε δεν ισχύουν ούτε στην πιο τρελή φαντασία; Μα πώς είναι δυνατόν να μιλάτε για εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, όταν το κόστος εργασίας στις γειτονικές χώρες με τον Νομό μας δεν αγγίζει ούτε το μισό από όσο στοιχίζει εδώ; Πώς γίνεται να μιλάτε για εξωστρέφεια, όταν εμείς αναγκαζόμαστε να πουλάμε δυο και τρεις φορές πιο ακριβά τα προϊόντα που παράγουμε, την στιγμή που σε Βουλγαρία και Τουρκία τα πάντα είναι πιο φθηνά; Πώς είναι δυνατόν να λέτε τέτοια πράγματα, την στιγμή που τα πάντα γύρω μας έχουν σταματήσει και δεν κινείται τίποτε; Δεν είναι δυνατόν να μιλάτε για εξωστρέφεια των επιχειρήσεων, την στιγμή που ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης στην οποία και εσείς είστε μέλη, εγκαινιάζει εταιρίες Ελληνικών συμφερόντων στην γειτονική Βουλγαρία, παραβλέποντας πως στην Ελλάδα οι ίδιες αυτές επιχειρήσεις απέλυσαν δεκάδες κόσμο εν μια νυχτί; Είπαμε η χώρα περνά δύσκολες ημέρες, να κάνουμε υπομονή και να δείξουμε κατανόηση, αλλά δεν μπορούμε να ανεχτούμε αυτές τις κουβέντες από ανθρώπους οι οποίοι είναι συμμέτοχοι σε αυτό που σήμερα τραβάμε ως λαός.

Άφαντο το τμήμα εμπορίου από την αγορά της Ξάνθης. Τζάμπα καίει η λάμπα, τζάμπα πληρώνονται:

Αν είναι δυνατόν αυτά να συμβαίνουν τις ημέρες που ζούμε. Αντί λοιπόν οι κύριοι της Διεύθυνσης Εμπορίου να κάθονται στα γραφεία τους και να απολαμβάνουν τον καφέ και τις πασιέντζες στον υπολογιστή, θα έπρεπε καθημερινά να οργώνουν την αγορά της Ξάνθης και να προστατεύουν τους καταναλωτές, από τα διάφορα κόλπα εξαπάτησης που χρησιμοποιούν καταστηματάρχες, αλλά και απρόσωπα πολυκαταστήματα. Δεν είναι δυνατόν να ψωνίζεις ένα προϊόν και να χρειάζεται να το επιστρέψεις τέσσερις φορές πίσω, επειδή ακόμα και όταν σου το αντικατέστησαν, σου έδωσαν πάλι ελαττωματικό, με συνέπεια στο τέλος και μετά από μεγάλη ταλαιπωρία δρομολογίων, να σου επιστρέφουν πίσω τα χρήματά σου. Και φυσικά δεν θα μπορούσα να έχω κανένα ιδιαίτερο παράπονο από το κατάστημα, αφού οι υπάλληλοι έκαναν ότι μπορούσαν για να με εξυπηρετήσουν στα πλαίσια που τους επιτρέπει η πολιτική του καταστήματος, άσχετα αν το κατάστημα κατά την προσωπική μου άποψη θα έπρεπε να ελέγχει αυτά που προμηθεύεται και αυτά που πουλά στον κόσμο. Την μεγαλύτερη ευθύνη την έχει το τμήμα εμπορίου, που περίτρανα πλέον αποδεικνύεται πως δεν κάνει σωστά την δουλειά του. Αυτά τα λίγα σήμερα για την διεύθυνση εμπορίου, θεωρώντας πως θα συνετιστούν και θα λειτουργήσουν όπως πρέπει, προστατεύοντας τους καταναλωτές.

Προς ΣΕΚΑΠ Α.Ε. και κυρίους Δ. Πράτσο και Χ. Πούλιο ενταύθα:


Αφού η εταιρία δέχεται ανελέητο πόλεμο και καταβάλλετε προσπάθειες για εξοικονόμηση χρημάτων, γιατί δεν αντικαταστείτε την φωτεινή πινακίδα που γράφει «Συνεταιριστική Καπνοβιομηχανία Ελλάδος Α.Ε.» με μια που θα έχει λιγότερα φωτιζόμενα γράμματα, ώστε να εξοικονομήσετε χρήματα από την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας; Αν μπει ως φωτεινή πινακίδα μόνο το «ΣΕΚΑΠ Α.Ε.» θα χρειάζεται λιγότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και θα εξοικονομήσετε αρκετά χρήματα, σε σχέση με αυτά που δαπανώνται σήμερα.

Αυτοί που πολεμούσαν τα πολυκαταστήματα, είναι οι καλύτεροι πελάτες τους:

Αληθινό και δεν χωράει αμφισβήτηση, γιατί ευτυχώς για εμένα και δυστυχώς για κάποιους, τα μάτια μου δεν με γελάνε. Πρώτος και καλύτερος ήταν στον πόλεμο κατά του Makro Ξάνθης γνωστός συμπολίτης μας, ο οποίος ασχολείται με τα κοινά και «αγωνίζεται» για το καλό της Ξανθιώτικης αγοράς, αλλά τελικά κατέληξε να είναι πρώτος πελάτης της γνωστής αλυσίδας πολυκαταστημάτων, αφού τις περισσότερες προμήθειες για το κατάστημά του, τις πραγματοποιεί από εκεί, γεμίζοντας με ότι του χρειάζεται τα τεράστια καρότσια, αναγκάζοντας με να αναρωτηθώ, αν οι τότε «αγώνες» κατά της συγκεκριμένης επιχείρησης από τον κύριο αυτό, είχαν σκοπό το να λειτουργεί το Makro ως Club για λίγους μόνο ή απλά αν τα όσα τότε είχαν γίνει και είχαν χιλιοειπωθεί, ήταν μια φούσκα για το θεαθήναι και τίποτε παραπάνω. Εκτός των άλλων βέβαια, όπως διαπίστωσα, μπορεί πλέον να πάει ο οποιοσδήποτε στο συγκεκριμένο κατάστημα για να ψωνίσει ότι θέλει, άσχετα αν είχε επιτραπεί η λειτουργία του, με στόχο το να ψωνίζουν οι επαγγελματίες φτηνά και να έχουν χαμηλότερες τιμές προς τους καταναλωτές, κάτι που δυστυχώς βέβαια δεν λειτούργησε ποτέ. Καλά θα κάνουν λοιπόν, όλοι αυτοί οι ψευτοκουλτουριάρηδες της κακιάς ώρας που κάθε τρεις και λίγο μας ζαλίζουν με φαμφάρες χειρίστου είδους, πολεμώντας για τα δικά τους προσωπικά συμφέροντα, την ανάπτυξη της περιοχής, να μην ξαναβγάλουν λέξη από το στόμα τους, γιατί θα τους κατονομάσω πλέον και θα γίνουν ρεζίλι, αφού είναι αυτοί που από την μια ζητούν την στήριξη της Ξανθιώτικης αγοράς (για να τα κονομάνε) και από την άλλη ακουμπούν τα χρήματά τους σε επιχειρήσεις οι οποίες εδρεύουν εκτός Ξάνθης και δεν προμηθεύονται τίποτε από την περιοχή μας.