Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Ο απόηχος των εκπτώσεων

Αν και πολύ πιο κάτω σε σχέση με πέρσι ο τζίρος των καταστηματαρχών, οι περισσότεροι Ξανθιώτες καταναλωτές προτίμησαν την τοπική αγορά, αντί για τις αγορές των άλλων αστικών κέντρων

Ο απόηχος των εκπτώσεων

Γιάννης Αλεξιάδης, μέλος του εμπορικού συλλόγου Ξάνθης:
«Πολλοί Ξανθιώτες προτίμησαν την τοπική αγορά για την περίοδο των φετινών εκπτώσεων, γεγονός που μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Βέβαια, οι πολύ χαμηλές τιμές στα καταστήματά μας, κράτησαν τους καταναλωτές στην Ξάνθη. Αυτό είναι και το σημαντικότερο μήνυμα που πρέπει να περάσουμε στην υπόλοιπη τοπική κοινωνία, να προτιμάει την τοπική αγορά»

Τα πρώτα στοιχεία που έχουμε, όσον αφορά τις φετινές εκπτώσεις, οι οποίες ολοκληρώθηκαν στις 28 Φεβρουαρίου, αναφέρουν, ότι ο τζίρος των Ξανθιωτών εμπόρων για την περίοδο των φετινών εκπτώσεων κυμάνθηκε πολύ πιο κάτω σε σχέση με πέρσι, σύμφωνα με αυτά που επισημαίνει στην ΦτΞ ο πρώην πρόεδρος και μέλος του εμπορικού συλλόγου Ξάνθης , κύριος Γιάννης Αλεξιάδης.
Παράλληλα, ο τελευταίος σπεύδει να συμπληρώσει, πως το ενθαρρυντικό γεγονός των φετινών εκπτώσεων είναι, ότι η πλειοψηφία των Ξανθιωτών καταναλωτών προτίμησε την τοπική αγορά, αντί για τις αγορές των άλλων αστικών κέντρων, κάτι, που αποδίδεται από τον κύριο Γ. Αλεξιάδη στις πολύ καλές τιμές των καταστημάτων της Ξάνθης.
«Πολλοί Ξανθιώτες προτίμησαν την τοπική αγορά για την περίοδο των φετινών εκπτώσεων, γεγονός που μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Βέβαια, οι πολύ χαμηλές τιμές στα καταστήματά μας, κράτησαν τους καταναλωτές στην Ξάνθη. Αυτό είναι και το σημαντικότερο μήνυμα που πρέπει να περάσουμε στην υπόλοιπη τοπική κοινωνία, να προτιμάει την τοπική αγορά» σχολιάζει χαρακτηριστικά ο κύριος Γιάννης Αλεξιάδης.
Από την άλλη, πρέπει να σημειωθεί, ότι μπορεί η περίοδος των εκπτώσεων να έχει ολοκληρωθεί, ωστόσο, αρκετοί είναι οι επαγγελματίες της Ξάνθης, οι οποίοι σκοπεύουν να ξεκινήσουν τα λεγόμενα «δεκαήμερα προσφορών», να ασκήσουν δηλαδή ένα νόμιμο δικαίωμά τους, προκειμένου να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό. Τα δεκαήμερα προσφορών, όπως διευκρινίζει και ο κύριος Γιάννης Αλεξιάδης, γίνονται κάθε φορά σε ένα, μόνον, κομμάτι των προϊόντων ενός καταστήματος.
Σε ερώτηση της εφημερίδα μας, εάν η περίοδος των Θρακικών Λαογραφικών Εκδηλώσεων είναι ικανή να συμβάλει στην τόνωση της καταναλωτικής κίνησης, ο κύριος Γιάννης Αλεξιάδης επισημαίνει, πως, «παραδοσιακά κάθε τέτοια χρονική περίοδο, τα καταστήματα που επωφελούνται οικονομικά, είναι συνήθως τα καταστήματα υγειονομικής εστίασης, αλλά και τα καταστήματα εποχιακών ειδών. Τα υπόλοιπα καταστήματα δεν δουλεύουν συνήθως αυτή την περίοδο, καθώς ο κόσμος ξοδεύει τα χρήματά του στο γλέντι. Βέβαια, δεν ξέρουμε τι θα γίνει φέτος» καταλήγει ο κύριος Γιάννης Αλεξιάδης.