Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

Στα πρόθυρα κατάρρευσης η Ξανθιώτικη αγορά

Στα πρόθυρα κατάρρευσης
η Ξανθιώτικη αγορά


-Από την Πέμπτη 16 του μηνός το εορταστικό ωράριο
-Συγκρατημένη αισιοδοξία εκφράζουν οι καταστηματάρχες της Ξάνθης για την τόνωση της εμπορικής κίνησης λόγω Χριστουγέννων

Ε. Μίλκογλου, Πρόεδρος του Εμπορικού συλλόγου Ξάνθης:
«Ο κόσμος βγαίνει περισσότερο για να κάνει έρευνα αγοράς. Από εδώ και πέρα, οι καταναλωτές θα αγοράζουν τα εντελώς απαραίτητα και τίποτα παραπάνω»


Ξεκινάει από την Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου το εορταστικό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων στον εμπορικό ιστό της Ξάνθης, που θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή 24 του μηνός. Τις δυο ημέρες των Χριστουγέννων, Σάββατο και Κυριακή, τα καταστήματα θα είναι κλειστά. Από την Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει πάλι το εορταστικό ωράριο μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου. Το τριήμερο των γιορτών, μία, δυο και τρεις Ιανουαρίου, τα καταστήματα θα είναι κλειστά.
Συγκρατημένη αισιοδοξία αναφορικά με την κίνηση στον εμπορικό ιστό της πόλης, στα πλαίσια των γιορτών που ακολουθούν, εκφράζει ο Πρόεδρος του εμπορικού συλλόγου Ξάνθης, κύριος Ευθύμης Μίλκογλου.
«Τα Χριστούγεννα είναι η πιο μεγάλη γιορτή που έχουμε, οπότε θεωρούμε, ότι η αγορά θα κινηθεί. Βέβαια, τα πράγματα είναι λίγο δύσκολα, λόγω του γεγονότος ότι έχουν κοπεί συντάξεις και μισθοί. Γιαγιάδες και οι παππούδες αναγκάστηκαν να κόψουν τα δώρα στα εγγόνια τους. Πάλι, όμως, πιστεύουμε, ότι θα υπάρξει κίνηση, αν και μειωμένη» σχολιάζει χαρακτηριστικά ο κος Ε. Μίλκογλου και συνεχίζει λέγοντας πως «ο κόσμος βγαίνει περισσότερο για να κάνει έρευνα αγοράς. Από εδώ και πέρα, οι καταναλωτές θα αγοράζουν τα εντελώς απαραίτητα και τίποτα παραπάνω». Αναφερόμενος στα μέτρα που λαμβάνουν οι καταστηματάρχες της πόλης, στην προσπάθειά τους σαν προσελκύσουν το καταναλωτικό ενδιαφέρον ο κος Ε. Μίλκογλου υπογραμμίζει πως «κάνουμε ανά τακτά χρονικά προσφορές στα είδη μας για να προσελκύσουμε τους καταναλωτές στα καταστήματά μας. Όλα σχεδόν τα καταστήματα κάνουν κάποιες εκπτώσεις, για να αυξήσουν τον τζίρο τους. Είναι μια κίνηση που κάνει καλό στον καταναλωτή, αλλά και τον καταστηματάρχη. Όλοι κοιτάμε να βρούμε κάποιους τρόπους για να κινηθούμε».