Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι εργαζόμενοι στο ΚΤΕΛ Ξάνθης

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης οι εργαζόμενοι στο ΚΤΕΛ Ξάνθης



Σημαντική μείωση του τζίρου τους,

εξαιτίας της οικονομικής κρίσης


-Αναμενόμενες οι αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων και η μείωση του αριθμού δρομολογίων προς τα χωριά του Νομού, που είναι τελείως ασύμφορα

Δηλώσεις σχετικά με το θέμα από τον Πρόεδρο του ΚΤΕΛ Ξάνθης, κ. Θ. Γεωργιάδη



Αυξήσεις στην τιμή των εισιτηρίων αστικών συγκοινωνιών κατά 30 και 50% συζητάει το Υπουργείο Μεταφορών. Την ίδια στιγμή οι εργαζόμενοι στις αστικές συγκοινωνίες έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στην από κοινού με τον ΟΣΕ προειδοποιητική εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία την ερχόμενη Τετάρτη.

Σύμφωνα, πάντως, με αυτά που επισημαίνει στην ΦτΞ ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης, κύριος Θεμιστοκλής Γεωργιάδης, οι εργαζόμενοι του ΚΤΕΛ Ξάνθης δε θα συμμετάσχουν στην επικείμενη απεργία, καθώς δεν έχουν περιθώρια να χάσουν πόρους από τον μισθό τους.

«Δεν μπορούμε να κάνουμε απεργία, δεν έχουμε κάνει ποτέ, γιατί οι εκατό εργαζόμενοι στο ΚΤΕΛ θα πρέπει να πληρωθούν» σχολιάζει χαρακτηριστικά ο κύριος Θ. Γεωργιάδης.

Σύμφωνα με αυτά που διευκρινίζει στην συνέχεια ο τελευταίος, οι εργαζόμενοι του ΚΤΕΛ Ξάνθης βρίσκονται σε άσχημη κατάσταση, λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο κόσμος. Οι απανωτές αυξήσεις σε ΦΠΑ και οι περικοπές στις αποδοχές των πολιτών έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τα οικονομικά τους, με αποτέλεσμα να πέσει και ο τζίρος του ΚΤΕΛ. Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στον τζίρο του ΚΤΕΛ είναι πραγματικά άσημες, σύμφωνα με αυτά που τονίζει με έμφαση ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης.

Όπως αναφέρει, επίσης, ο κύριος Θ. Γεωργιάδης, θα γίνουν αναγκαστικά κάποιες αυξήσεις όσον αφορά την τιμή των εισιτηρίων, για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στις αυξήσεις του ΦΠΑ το ΚΤΕΛ. Συγκεκριμένα, ο κος Θ. Γεωργιάδης θεωρεί ότι δε θα πρέπει να γίνει αύξηση όσον αφορά την γραμμή για Αθήνα. Ενώ, μια μικρή αύξηση θα πρέπει να γίνει όσον αφορά την γραμμή για Θεσσαλονίκη.

Σχετικά τώρα με τα τοπικά δρομολόγια, σύμφωνα με αυτά που επισημαίνει ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ, «πολλά από αυτά είναι τελείως ασύμφορα. Τα κάνουμε με δικό μας κόστος, καθώς το κράτος μας επιβάλει να κάνουμε δρομολόγια σε άγονες για μας περιοχές, που δεν επιδοτούνται».

Παράλληλα, ο κύριος Θ. Γεωργιάδης επισημαίνει, ότι με τα σημερινά δεδομένα είναι αναμενόμενη από το νέο έτος η μείωση όσον αφορά τον αριθμό των δρομολογίων προς τα χωριά του Νομού.