Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Οι πρώτες Δηλώσεις του Σ. Ξυνίδη τοπικά, ως Αναπληρωτής Υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας

Σωκράτης Ξυνίδης:
Η ανάμειξη μου με την πολιτική έχει να κάνει σχέση με
την δημιουργία προϋποθέσεων ανάπτυξης του Νομού

Οι πρώτες Δηλώσεις του Σ. Ξυνίδη τοπικά, ως Αναπληρωτής
Υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας:
«Δεν ήρθα για να μείνω δεκαετίες, ήρθα για να δημιουργήσω προϋποθέσεις, ώστε να μπορέσει ο Νομός να κάνει κάποια βήματα παραπάνω. Όταν δω, ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ, θα αποχωρίσω έγκαιρα από την πολιτική. Εκείνο το οποίο με ενδιαφέρει είναι κάποια από αυτά που υποσχέθηκα στους πολίτες της Ξάνθης, οι οποίοι με τίμησαν στην πρώτη μου πολιτική κάθοδο και την εκλογή μου, να μπορέσω να τα υλοποιήσω, δεν έχω καμία άλλη φιλοδοξία για τον εαυτό μου προσωπική»

  Στο πλευρό της δημοτικής παράταξης Ξάνθης “Πολίτες για την Αλλαγή” βρέθηκε ο Αναπληρωτής Υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, κύριος Σωκράτης Ξυνίδης, το βράδυ της περασμένης Τετάρτης, στα πλαίσια της πρώτης παρουσίασης των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων της δημοτικής κίνησης.
  Αναφερόμενος στον ρόλο των “Πολιτών για την Αλλαγή” στα δημοτικά θέματα της Ξάνθης, ο κύριος Σ. Ξυνίδης επισήμανε με έμφαση, μέσα από σχετικές δηλώσεις του στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, τα ακόλουθα:  
  «Ο συνδυασμός των “Πολιτών για την Αλλαγή” έχει όλη την δυναμική της κοινωνίας. Έχει το μέλλον και είμαι απόλυτα βέβαιος, ότι θα κληθεί να πάρει στα χέρια του, με νέους ικανούς ανθρώπους, οι οποίοι έχουν όρεξη για προσφορά και δουλειά, την τύχη της πόλης.
  Ξέρετε, ότι η πόλη έχει μεγαλώσει πολύ, καταλαμβάνοντας ένα μεγάλο τμήμα του Νομού. Είναι η ατμομηχανή, θα έλεγα, όλης της περιοχής μας. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να γίνει αυτή η μεγάλη αλλαγή. Η Ξάνθη δεν μπορεί να περιμένει άλλο. Έχει χάσει πολλές φορές ευκαιρίες, περιμένοντας και ανακυκλώνοντας τα ίδια και τα ίδια. Ήρθε η ώρα της μεγάλης αλλαγής στον Δήμο Ξάνθης. Πιστεύω, ότι ο Χρίστος Πούλιος και οι συνεργάτες του θα είναι αντάξιοι της τιμής για την μεγάλη νίκη και πολύ περισσότερο θα τραβήξουμε την πόλη από τα προβλήματά της, αφήνοντας τα στο παρελθόν».
  Παράλληλα, αναφερόμενος στο νέο του πολιτικό πόστο, αυτόν του αναπληρωτή Υπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, που είναι νευραλγικός για την ανάπτυξη της Βορείου Ελλάδος, ο κύριος Σ. Ξυνίδης τονίζει τα κάτωθι:
  «Έχουμε συνειδητοποιήσει απόλυτα σε αυτή την παράταξη και σε αυτή την κυβέρνηση, ότι δεν υπάρχουν δεύτερες ευκαιρίες. Με πλήρη συναίσθηση, λοιπόν, αυτών των ευθυνών, προσπαθούμε για το μεγάλο έργο της ανάπτυξης, ώστε να βγούμε από την κρίση, για να ξανασταθεί στα πόδια της η πατρίδα μας και να μπορέσει να προχωρήσει μπροστά, με νέες βάσεις και άλλη λογική. Είμαστε αισιόδοξοι, ότι θα καταφέρουμε να ανταποκριθούμε στις ευθύνες που έχουμε».
  Και συνεχίζει συμπληρώνοντας παράλληλα, πως «ποτέ δεν με ενδιέφερε η προσωπική μου πορεία και εξακολουθεί να μη με ενδιαφέρει. Να είστε βέβαιοι, ότι, όταν έρθει η χρονική στιγμή, δε θα διστάσω να κάνω αυτό που γίνεται στην πολιτική ζωή με το μεγάλο βήμα του σημερινού συνδυασμού, να ανοίξω δηλαδή και εγώ τον δρόμο για την ανανέωση στην θέση την οποία κατέχω. Δεν ήρθα για να μείνω δεκαετίες, ήρθα για να δημιουργήσω προϋποθέσεις, ώστε να μπορέσει ο Νομός να κάνει κάποια βήματα παραπάνω. Όταν δω, ότι δεν μπορώ να ανταποκριθώ, θα αποχωρίσω έγκαιρα από την πολιτική. Εκείνο το οποίο με ενδιαφέρει είναι κάποια από αυτά που υποσχέθηκα στους πολίτες της Ξάνθης, οι οποίοι με τίμησαν στην πρώτη μου πολιτική κάθοδο και την εκλογή μου, να μπορέσω να τα υλοποιήσω, δεν έχω καμία άλλη φιλοδοξία για τον εαυτό μου προσωπική».
  Σε ερώτηση, αν οι αυτοδιοικητικές εκλογές στον Δήμο Ξάνθης αποτελούν για τον ίδιο προσωπικό στοίχημα, όπως ακούστηκε έντονα, ο κύριος Σ. Ξυνίδης, επισημαίνει τα ακόλουθα:
  «Δεν είναι προσωπικό στοίχημα με την έννοια, ότι έχω κάτι με κάποιον ή θέλω να αποδείξω σε κάποιους κάτι. Είναι προσωπικό στοίχημα με την έννοια, ότι πιστεύω απόλυτα, πως αυτές οι εκλογές θα απελευθερώσουν πολλές δημιουργικές δυνάμεις στον τόπο, ώστε να μπορέσει η Ξάνθη να πάρει αυτό που της αξίζει. Η Ξάνθη είναι ένας τόπος με πολύ “βάθος”. Με ανθρώπους του πνεύματος και της ευαισθησίας, που  βλέπουμε καθημερινά στους δρόμους και οι οποίοι ουδέποτε μπόρεσαν να εκφραστούν δημόσια. Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τον τόπο. Πιστεύουμε, ότι αυτό συμβαίνει τώρα  και με αυτή την έννοια Ναι! Είναι προσωπικό μου στοίχημα».