Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Στις 13 Σεπτεμβρίου ξεκινάει η νέα σχολική χρονιά Υπαρκτά αλλά μικρού μεγέθους τα προβλήματα στον Νομό

Στις 13 Σεπτεμβρίου ξεκινάει η νέα σχολική χρονιά

Υπαρκτά αλλά μικρού μεγέθους

τα προβλήματα στον Νομό

Σάββας Μελισσόπουλος, Προϊστάμενος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ξάνθης:

«Η κατάσταση στον δικό μας Νομό είναι ικανοποιητική. Είχαμε μόνον είκοσι συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών.

Περιμένουμε την δεύτερη φάση αποσπάσεων για να δούμε πως μπορούν να καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν»

  

  Στην πρωτεύουσα βρέθηκε προ ημερών ο νέος Προϊστάμενος της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Ξάνθης, κύριος Σάββας Μελισσόπουλος, για να παραβρεθεί στην σύσκεψη του Υπουργείου Παιδείας, αναφορικά με σημαντικά θέματα που αφορούν τον χώρο της εκπαίδευσης, ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς που ξεκινάει στις 13 Σεπτεμβρίου.

  Όπως αναφέρει μέσα από σχετικές δηλώσεις του στην ΦτΞ ο κύριος Σάββας Μελισσόπουλος, ο βασικότερος στόχος που έχει βάλει το Υπουργείο Παιδείας όσον αφορά την λειτουργία των σχολείων είναι η μετεξέλιξή τους στα πρότυπα σύγχρονων και αναπτυξιακών σχολικών μονάδων. Η διδασκαλία θα βασίζεται σε καινοτόμα προγράμματα, που θα προάγουν την έρευνα και όχι την αποστήθιση μαθημάτων. Η καλή συνεργασία με γονείς και κηδεμόνες θα βρίσκεται στις βασικές προτεραιότητες του νέου σχολείου που προωθεί δυναμικά η ηγεσία του Υπουργείου.

  Οχτακόσια ολοήμερα σχολεία θα λειτουργήσουν πιλοτικά ανά την Ελλάδα. Οκτώ εκ των οποίων βρίσκονται στην πόλη της Ξάνθης.

  Η φυσιογνωμία του νέου σχολείου θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύγχρονης εποχής. Παραδείγματος χάρη η δικτυακή σύνδεση και η πολιτιστική αγωγή θα αποτελούν βασικά σημεία της λειτουργίας του νέου σχολείου. Παράλληλα, το μάθημα της εκμάθησης των αγγλικών θα ξεκινάει από την πρώτη τάξη. Το ωράριο των μαθητών θα αναπροσαρμοστεί. Στις δύο το μεσημέρι θα ολοκληρώνεται ο κύκλος των μαθημάτων. Μετά τις δύο θα ξεκινάει η ολοήμερη λειτουργία του σχολείου.

  Για να λειτουργήσει το νέο σχολείο, όπως σημειώνει ο κύριος Σάββας Μελισσόπουλος, είναι απαραίτητη η υλικοτεχνική υποδομή, καθώς και το ανθρώπινο δυναμικό. Όσον αφορά το πρώτο, σύμφωνα με αυτά που αναφέρει ο τελευταίος, οι ανάγκες θα καλυφθούν από την υπάρχουσα υλικοτεχνική υποδομή. Για το δεύτερο οι ανάγκες είναι πιο αυξημένες.

  «Η κατάσταση στον δικό μας Νομό είναι ικανοποιητική. Είχαμε μόνον είκοσι συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών» σημειώνει ο κύριος Σ. Μελισσόπουλος αναφερόμενος στο εκπαιδευτικό δυναμικό και προσθέτει παράλληλα πως «περιμένουμε την δεύτερη φάση αποσπάσεων για να δούμε πως μπορούν να καλυφθούν τα κενά που υπάρχουν»

  Κλείνοντας, ο κύριος Σ. Μελισσόπουλος τονίζει με έμφαση, πως θα υπάρξει επιμόρφωση εκπαιδευτικών και στελεχών. Όσον αφορά δε, την αξιολόγηση των στελεχών, αυτή θα πηγαίνει από τα πάνω προς τα κάτω. Το εκπαιδευτικό έργο δηλαδή θα αξιολογείται σε τελευταία φάση. Ενώ, θα δημιουργηθούν τμήματα ελληνομάθειας για ευάλωτες κοινωνικές ομάδες μαθητών, όπως οι Ρομά, οι Τσιγγάνοι, οι μουσουλμανικοί πληθυσμοί, αλλά και αλλοδαποί μαθητές. Τα πάντα, όπως αναφέρει ο κύριος Σ. Μελισσόπουλος, θα γίνονται σε απόλυτη συνεργασία με την Περιφέρεια.