Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Της Πολιτικής το ##-Γράφει ο Σταύρος Βλαχόπουλος


Προς τους αγαπητούς μου φίλους Ιπποκράτη Γαλάτη και Πάνο Παπαδόπουλο ενταύθα: είναι λογικό προεκλογικά να διαφημίζετε καθημερινά την εμπάθειά σας απέναντί μου, επειδή μάλλον σας το ζήτησε ο ανήμπορος να αντιμετωπίσει την αλήθεια και τα γραφόμενά μου Νομάρχης Ξάνθης Γ. Παυλίδης, κάτι βέβαια που φαντάζομαι αλλά δυσκολεύομαι να πιστέψω. Ο κάθε ένας από εμάς αγαπητοί μου φίλοι, μεταφέρει την ειδησεογραφία ανάλογα με το πώς την αντιλαμβάνεται και από εκεί και πέρα κρίνει ο κόσμος και οι αναγνώστες μας. Σας αναγνωρίζω κάθε δικαίωμα, να υπερασπίζεστε τα γραφόμενά σας, απέναντι στα δικά μου γραφόμενα, πράγμα το οποίο βέβαια αποδεικνύει πως η Ελευθερία του τύπου καλά κρατεί στην περιοχή μας. Δεν σας αναγνωρίζω όμως, το να έρχεστε ως γραφεία τύπου του κυρίου Παυλίδη, του Νομάρχη εκ Γρεβενών δηλαδή και να απαντάτε σε γραφόμενά μου, αντί να το κάνει ο ίδιος. Στην περιοχή μας αγαπητοί μου φίλοι, ο κόσμος λέει πως «τα πόδια τα απλώνουν μέχρι εκεί που μπορούν να τα σκεπάσουν» και δυστυχώς ο κύριος Νομάρχης σας, τα άπλωσε λίγο παραπάνω, χωρίς να καταλάβει πως οι συνεργάτες του έχουν και αξιοπρέπεια και ήθος. Άλλο να πει μια κουβέντα παραπάνω ο κύριος Παυλίδης και άλλο να ρίξει ευθύνες για διαρροές («ρουφιανιά» να υποθέσω το λέει ο σοφός λαός μας) στον μέχρι πρότινος στενό του συνεργάτη.


  Επίσης  αγαπητέ Π. Παπαδόπουλε, θα πρέπει τουλάχιστον, αφού θέλεις να λειτουργείς ως γραφείο υπεράσπισης του (άφιλου – φίλου σου) Νομάρχη Ξάνθης, να προσέχεις και τις εκφράσεις που χρησιμοποιείς όταν αναφέρεσαι σε μένα, όχι γιατί με ενοχλούν, αλλά γιατί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Αναφέρομαι βέβαια στα γραφόμενά σου και στο ότι μου προσάπτεις πως εγώ βρίζω τον Νομάρχη, πράγμα που δεν το έπραξα ποτέ και το γνωρίζεις καλά. Μπορείς να πεις ότι έχω εξαπολύσει δριμύτατη επίθεση, αλλά όχι πως τον βρίζω και αν μη τι άλλο αυτό θα πρέπει να το επανορθώσεις, την επόμενη φορά που θα (αυτό;) κληθείς ως υπερασπιστής του μέχρι πρότινος Αχάριστου και Άφιλου Νομάρχη εκ Γρεβενών. Όσο για το ποιος ασχολείται με τα γραφόμενα του άλλου, σε παραπέμπω αγαπητέ Παναγιώτη στην προχθεσινή έκδοση της εφημερίδας σου, γιατί μάλλον ξέχασες τα όσα έχεις γράψει, πράγμα το οποίο μου προκάλεσε έκπληξη, γιατί σε γνωρίζω πολύ καλά και ξέρω πως η μνήμη σου δεν σε απατά. Όσο για τον κύριο Παυλίδη, εγώ στα γραφόμενά μου τουλάχιστον, έχω την μαγκιά και γράφω το όνομά μου, ενώ αντίθετα, οι απαντήσεις του κυρίου Νομάρχη στα γραφόμενά μου δεν φέρουν την δική του υπογραφή.
   Αλλάζω θέμα και θα σας μεταφέρω έναν προβληματισμό που έχω τις τελευταίες ημέρες και ειλικρινά έχω φτάσει σε σημείο να μην ξέρω τι πρέπει να κάνω. Είναι η πρώτη φορά που άνοιξα λεξικό στην ζωή μου, για να βρω ακριβώς την σημασία της λέξεως «Κωλοτούμπα» και ειλικρινά εξεπλάγην με το θέαμα που αντίκρισα. Στην σελίδα όπου φιλοξενείται η λέξη «Κωλοτούμπα», είδα φωτογραφίες γνωστών μου προσώπων και ειλικρινά δεν πίστευα στα μάτια μου. Δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου, γιατί ενώ περίμενα να δω την σημασία της λέξης γραμμένη, οι κύριοι του λεξικού επέλεξαν να βάλουν φωτογραφίες γνωστών μου «φίλων» από την Ξάνθη και πραγματικά με υπέβαλαν στην διαδικασία του Σκοτσέζικου Ντους για να συνέλθω.
  Δεν μας απάντησε ο κύριος Παυλίδης, για ποιο λόγο έκανε Αντινομάρχη στην θέση του Δ. Γαλανόπουλου, τον οποίο κάποιοι χθες παρουσίαζαν πως παραιτήθηκε επειδή του το ζήτησε ο κύριος Παυλίδης, τον Π. Λύρατζη και όχι τον Σ. Μωραΐτη; Γιατί κύριε Νομάρχη δεν απαντάτε σε αυτό το ερώτημα, τι φοβάστε; Εκτός βέβαια και αν σε αυτό το θέμα η μνήμη σας δεν είναι επιλεκτική και θυμάστε πολύ καλά τους λόγους για τους οποίους ζητήσατε την Παραίτηση του Στέλιου από την θέση του Αντινομάρχη. Ναι κύριε Παυλίδη, αναφέρομαι σε εκείνη την χρονική στιγμή, που βγήκατε κραυγάζοντας για τον προκάτοχο της θέσης σας, αλλά σε μια εβδομάδα αναγκαστήκατε να μαζευτείτε και να ζητήσετε την παραίτηση του τότε στενού συνεργάτη σας, γιατί η αποκάλυψη μας, πως εκείνη η υπόθεση είχε σχέση και με την δική σας θητεία, σας έφερε σε δύσκολη θέση. Όσον αφορά την Παλικαρίσια παραίτηση του Δ. Γαλανόπουλου, για την οποία κάποιοι θυμήθηκαν επιλεκτικά πως υπάρχει και η Δεοντολογία, σήμερα θεωρώ πως και λίγα έγραψε ο άνθρωπος, άσχετα αν σε μερικές αράδες παρουσίασε με τον γλαφυρότερο τρόπο την Αλήθεια των πραγμάτων.
  Ανάστατοι είναι οι κάτοικοι των χωριών Ζυγός και Φελώνη, εξαιτίας της βρώμας και της δυσωδίας που βγάζει το κανάλι που υπάρχει στην περιοχή, όπου πέφτουν τα απόβλητα γνωστής Γαλακτοβιομηχανίας. Επειδή το θέμα πρώτος το είχα θίξει εγώ, προκαλώντας την παρέμβαση εκπροσώπου της εταιρίας, ο οποίος μου είπε πως θα μου αποστείλει και απάντηση στα γραφόμενά μου, αλλά απάντηση δεν έλαβα, ρωτώ για ακόμα μια φορά την Νομαρχία Ξάνθης και τον Νομάρχη, ο οποίος τηλεφωνικά μου τόνισε για το θέμα αυτό, πως το πρόβλημα παρατηρήθηκε επειδή κάποιοι «έξυπνοι», όπως τους αποκάλεσε, μπάζωσαν το ρέμα - κανάλι και έμεναν στάσιμα τα νερά, να μου πουν σε ποια φάση βρίσκεται η υπόθεση και αν πραγματοποιήθηκε δειγματοληπτικός έλεγχος των υγρών που υπάρχουν στο ρέμα αυτό, για να διαπιστωθεί αν αυτά προέρχονται μετά από επεξεργασία στον βιολογικό της γαλακτοβιομηχανίας ή όχι.
  Έντονες είναι οι διαμαρτυρίες των κατοίκων του Αυξεντίου, για την μπόχα που είναι διάχυτη στην περιοχή και δεν τους επιτρέπει να έχουν ανοιχτά τα παράθυρα των σπιτιών τους καλοκαιριάτικα. Για το θέμα αυτό βέβαια, οι κάτοικοι του χωριού ενημέρωσαν τους αρμόδιους, τόσο στον Δήμο Βιστωνίδας όσο και στην Νομαρχία και η απάντηση που έλαβαν ειλικρινά μου προκάλεσε γέλια. «Θέλετε να κλείσει η επιχείρηση που προκαλεί την δυσοσμία για να ησυχάσετε;» τους είπαν και οι κάτοικοι δεν πίστευαν σε αυτά που άκουγαν. Ναι κύριοι, αν η επιχείρηση αυτή παραβαίνει τους όρους λειτουργίας της, θα πρέπει να κλείσει, αφού όπως γνωρίζουμε, της έχουν επιβληθεί αρκετές φορές πρόστιμα από την Νομαρχία, αλλά μπροστά στα τεράστια κέρδη τι είναι ένα μικρό προστι