Ξεκινάει στις 21 Φεβρουαρίου η απόσυρση αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας
Γιάννης Αθανασιάδης, εκπρόσωπος εταιρείας αυτοκινήτων στην Ξάνθη:
«Πρόκειται για μια συμφέρουσα απόσυρση, όχι βέβαια στα επίπεδα της απόσυρσης του ‘92. Για εμάς δε, τους επαγγελματίες του χώρου, αποτελεί “ανάσα”, καθώς εδώ και δύο χρόνια βρισκόμαστε σε βαθιά ύφεση»
Αυξήθηκε η κίνηση των ενδιαφερομένων στην αγορά του αυτοκινήτου
Ως “ανάσα” βλέπουν την επικείμενη απόσυρση, που θα ξεκινήσει στις 21 Φεβρουαρίου, οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην αγορά του αυτοκινήτου, σύμφωνα με αυτά που αναφέρει στην εφημερίδα μας ο κύριος Γιάννης Αθανασιάδης, εκπρόσωπος εταιρείας αυτοκινήτων στην Ξάνθη.
Έχει, ήδη, υπογραφεί η σχετική ΚΥΑ, με καταληκτική ημερομηνία τις είκοσι Δεκεμβρίου του 2011.
Σύμφωνα με αυτά που επισημαίνει στην εφημερίδα μας ο κύριος Γιάννης Αθανασιάδης, τα κριτήρια για την απόσυρση, που αφορά αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, είναι να έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα, μέχρι τις 31/12/1998. Το αυτοκίνητο να διαθέτει όλα τα μηχανικά του μέρη, ανεξάρτητα αν δεν μπορεί να κινηθεί. Να έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 και να έχουν καλυφθεί οι τυχόν οφειλές των προηγούμενων ετών.
«Πρόκειται για μια συμφέρουσα απόσυρση, όχι βέβαια στα επίπεδα της απόσυρσης του ‘92. Για εμάς δε, τους επαγγελματίες του χώρου, αποτελεί “ανάσα”, καθώς εδώ και δύο χρόνια βρισκόμαστε σε βαθιά ύφεση» σχολιάζει χαρακτηριστικά ο κύριος Γιάννης Αθανασιάδης, αναφερόμενος στην επικείμενη απόσυρση.
Παράλληλα, ο τελευταίος τονίζει, πως στα πλαίσια της απόσυρσης έχει αυξηθεί σημαντικά η κίνηση στις επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στην αγορά του αυτοκινήτου.
Όσον αφορά, τώρα, το κέρδος που θα έχουν οι δικαιούχοι της απόσυρσης, ο κύριος Γ. Αθανασιάδης τονίζει, πως για αυτοκίνητο έως 900 κυβικά εκατοστά το κέρδος φτάνει μέχρι 300 ευρώ. Από 901 έως 1.400 κ.εκ. τα 960 ευρώ. Από 1.401 έως 1.600 κ.εκ. τα 1.430 ευρώ. Από 1.601 έως 1.800 κ.εκ. τα 2.100 ευρώ. Από 1.801 έως 2.000 κ.εκ. τα 2.800 ευρώ.
Ως “ανάσα” βλέπουν την επικείμενη απόσυρση, που θα ξεκινήσει στις 21 Φεβρουαρίου, οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην αγορά του αυτοκινήτου, σύμφωνα με αυτά που αναφέρει στην εφημερίδα μας ο κύριος Γιάννης Αθανασιάδης, εκπρόσωπος εταιρείας αυτοκινήτων στην Ξάνθη.
Έχει, ήδη, υπογραφεί η σχετική ΚΥΑ, με καταληκτική ημερομηνία τις είκοσι Δεκεμβρίου του 2011.
Σύμφωνα με αυτά που επισημαίνει στην εφημερίδα μας ο κύριος Γιάννης Αθανασιάδης, τα κριτήρια για την απόσυρση, που αφορά αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας, είναι να έχει εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας στην Ελλάδα, μέχρι τις 31/12/1998. Το αυτοκίνητο να διαθέτει όλα τα μηχανικά του μέρη, ανεξάρτητα αν δεν μπορεί να κινηθεί. Να έχουν καταβληθεί τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 και να έχουν καλυφθεί οι τυχόν οφειλές των προηγούμενων ετών.
«Πρόκειται για μια συμφέρουσα απόσυρση, όχι βέβαια στα επίπεδα της απόσυρσης του ‘92. Για εμάς δε, τους επαγγελματίες του χώρου, αποτελεί “ανάσα”, καθώς εδώ και δύο χρόνια βρισκόμαστε σε βαθιά ύφεση» σχολιάζει χαρακτηριστικά ο κύριος Γιάννης Αθανασιάδης, αναφερόμενος στην επικείμενη απόσυρση.
Παράλληλα, ο τελευταίος τονίζει, πως στα πλαίσια της απόσυρσης έχει αυξηθεί σημαντικά η κίνηση στις επιχειρήσεις, που δραστηριοποιούνται στην αγορά του αυτοκινήτου.
Όσον αφορά, τώρα, το κέρδος που θα έχουν οι δικαιούχοι της απόσυρσης, ο κύριος Γ. Αθανασιάδης τονίζει, πως για αυτοκίνητο έως 900 κυβικά εκατοστά το κέρδος φτάνει μέχρι 300 ευρώ. Από 901 έως 1.400 κ.εκ. τα 960 ευρώ. Από 1.401 έως 1.600 κ.εκ. τα 1.430 ευρώ. Από 1.601 έως 1.800 κ.εκ. τα 2.100 ευρώ. Από 1.801 έως 2.000 κ.εκ. τα 2.800 ευρώ.