Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Όχι στη διχοτόμηση της Θράκης με διόδια

Εντείνουν τις προσπάθειές τους τα μέλη του Κινήματος των Ενεργών Πολιτών Ξάνθης

Όχι στη διχοτόμηση
της Θράκης με διόδια


Το επόμενο Σάββατο θα μοιραστούν στην κεντρική πλατεία Ξάνθης ενημερωτικά φυλλάδια στους πολίτες, προκειμένου να ενεργοποιηθούν σε ότι αφορά την μη επέκταση διοδίων στην περιοχή της Θράκης

Το κίνημα για την μη επέκταση διοδίων, αποτελεί μια πανελλαδική και συλλογική ένωση πολιτών, που έχει βασικό σκοπό να αποτρέψει ή τουλάχιστον να πετύχει καλύτερα αποτελέσματα, όσον αφορά τις χρεώσεις που θα συνεπάγονται τα περεταίρω διόδια στους δρόμους της χώρας.
Παρακλάδι του ανωτέρω κινήματος σε τοπικό επίπεδο είναι και η Κίνηση των Ενεργών Πολιτών Ξάνθης, ένα συλλογικό κίνημα που με διακριτικότητα επιχειρεί να διαχειριστεί το θέμα των διοδίων που επεκτείνονται, επιβαρύνοντας κατ’ αυτό τον τρόπο τις τσέπες των πολιτών.
Πρέπει να σημειωθεί δε, πως το Κίνημα των Ενεργών Πολιτών Ξάνθης δεν διαθέτει κάποια θεσμική ηγεσία και απλά αποτελεί μια άτυπη ένωση πολιτών με έναν κοινό στόχο, να πετύχει καλύτερες ρυθμίσεις στο θέμα των διοδίων, τα οποία αναμένεται να επεκταθούν μέχρι τον μήνα Απρίλιο.
Κατ’ αυτό τον τρόπο, θα υπάρχουν διόδια και στον οικισμό Ίασμος της γειτονικής μας Ροδόπης.
Όπως αναφέρει πολύ χαρακτηριστικά και ο κύριος Γιάννης Σιδηρόπουλος, μέλος του Κινήματος Ενεργών Πολιτών Ξάνθης, μέσα από σχετικές δηλώσεις του στην εφημερίδα μας, τα διόδια που θα τοποθετηθούν στον Ίασμο θα συνεπάγονται, επιπλέον, οικονομική επιβάρυνση για κάποιον εργαζόμενο ή απλό οδηγό που θα θέλει να καλύψει την συγκεκριμένη διαδρομή.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τους υπολογισμούς που έχουν γίνει, ένας Ξανθιώτης ή ένας Κομοτηναίος εργαζόμενος, που θα διανύει κάθε μέρα την απόσταση που καλύπτει τις δύο πόλεις, θα καλείται να πληρώσει χίλια πεντακόσια ευρώ επιπλέον τον χρόνο, δηλαδή θα επιβαρυνθεί οικονομικά με αυτό το ανωτέρω ποσό, εξαιτίας των διοδίων που θα υπάρχουν.
Παράλληλα, ένας άλλος σταθμός διοδίων θα μπει προς την Θεσσαλονίκη, επιβαρύνοντας με 5,5 ευρώ τους Οδηγούς.
Τα επόμενα δύο χρόνια που ακολουθούν, το ηλεκτρονικό σύστημα που θα τοποθετηθεί, θα επιβαρύνει τον οδηγό με τέσσερα λεπτά το χιλιόμετρο, οπότε, όπως γίνεται σαφές, δε θα γλιτώνει κανένας οδηγός από επιπλέον έξοδα.
Το γεγονός, αποτελεί σημείο προβληματισμού για τους πολίτες, καθώς οι οικονομικές δυσκολίες της χώρας θυμίζουν, πλέον, άλλες εποχές. Ο πολίτης δεν αντέχει άλλα οικονομικά «βαρίδια» και αντιδράει στα νέα μέτρα της κυβέρνησης, που έχουν ως στόχο την τσέπη του.
Σύμφωνα με αυτά που αναφέρει ο κύριος Γιάννης Σιδηρόπουλος, η ιδέα για την δημιουργία κινήματος πολιτών, που θα διεκδικήσουν για λογαριασμό της υπόλοιπης κοινωνίας την μη επέκταση των διοδίων ή τουλάχιστον καλύτερους όρους σε ότι αφορά τις σχετικές χρεώσεις, βασίζεται στην γενικότερη πεποίθηση, ότι η πίεση, μέσω ενός ενωτικού αγώνα, συμβάλει πάντοτε στα επιθυμητά αποτελέσματα.
Κλείνοντας, να επισημάνουμε πως στην συνάντηση των μελών του Κινήματος «Ενεργοί Πολίτες Ξάνθης», η οποία πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη, αποφασίστηκε να υπάρξει σχετική ενημέρωση των πολιτών μέσω διανομής φυλλαδίων στην κεντρική πλατεία της πόλης το άλλο Σάββατο, 22 Ιανουαρίου. Ενώ, μέλη του κινήματος έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στην πανελλαδική συνάντηση που θα γίνει στην Λαμία για το θέμα των διοδίων.
Παράλληλα, τα μέλη του Κινήματος Ενεργών Πολιτών Ξάνθης, που έχουν αποφασίσει να κινηθούν στα πλαίσια που κινούνται από την στιγμή που δημιουργήθηκε το κίνημα, έχουν στο πρόγραμμά τους συνάντηση με τον Περιφερειάρχη, αλλά και τον Αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης, για να θέσουν υπό συζήτηση το ίδιο θέμα.